FF Boulevard #6

Als ze zo anti vaccineren is vraag ik me af of ze alle andere vaccinaties ook geweigerd heeft. Want mevrouw reist wel de hele wereld over voor haar carrière. Of heeft ze ook iets van ‘als ik malaria moet krijgen dan is dat maar zo?’

25 likes

Of gele koorts :see_no_evil: Lijkt me van niet.

1 like

Volgens mij heeft ze op dit moment even geen carrière.

7 likes

Heb het over haar glorie dagen bij o.a. VS waarbij ze verschillende landen met bezocht heeft waar je vaccinaties voor nodig hebt. Heeft ze die ook geweigerd? :roll_eyes:

3 likes

Door die tweede zin (I will not be forced to prove my health to participate in society) klinkt het alsof ze niet alleen vaccins maar ook het gebruik van testen pertinent afwijst. Dat lijkt me met haar eerdere levensstijl wel heel ingewikkeld worden.
Hoewel ik wel iets snap dat mensen in de weerstand raken van bepaalde maatregelen, zou er toch ergens wel een belletje moeten rinkelen als elke zin om ‘ik’ gaat of daarmee begint. Vermoed dat ze nog vol in ontkenning is dat dit voor anderen helemaal niet zo’n vreedzame tijd is geweest.

7 likes

Ik vond het eigenlijk wel sterk van Frans bauer dat hij weigerde om antwoord te geven op de vraag of hij gevaccineerd is. Begrijp me niet verkeerd, ik ben helemaal pro vaccinatie maar als hij de keuze heeft gemaakt om het niet te doen (wat we dus niet weten) dan schreeuwt hij dat in elk geval niet van de daken. Ben ook helemaal klaar met bekende Nederlanders die het beter weten dan alle wetenschappers en er ook perse hun zegje over moeten doen. Stel je dan gewoon neutraal op

13 likes

Maar bij Frans was zijn motivatie duidelijk om vooral niemand (zowel pro- als anti-) tegen het hoofd te stoten met zijn keuze en zo geen fans te verliezen, dus puur eigenbelang, geen maatschappelijk belang - naar mijn idee.

En ik denk zelf dat hij wel gevaccineerd is, maar in zijn fanbase zitten vermoedelijk veel anti’s en wappies en hij wil niet dat zij hem gaan boycotten.

31 likes

Ik ben ook wel een beetje benieuwd of de kindjes van Doutzen de dktp-prikken etc hebben gehad?
Alhoewel, haar kinderen hoeven natuurlijk niet naar de opvang

4 likes

Vind dit ook een gepriviligeerd standpunt mijn hemel. Lekker makkelijk praten als je genoeg geld hebt verdiend om alles te kunnen doen en zeggen wat je wil.

2 likes

Ja die zin is inderdaad echt fucked up.
Hoe denkt ze dan over verspreiding van Aids/HIV? Moet je daar ook maar je mond over houden als je dat hebt en seks met iemand gaat hebben?
Maar ja zo kan ik wel blijven doorgaan, ik vind haar echt een egoistisch mens met hele rare ideeen.

16 likes

“Maak HIV bespreekbaar”

13 likes

Volgens mij is het een trend om als bekende nederlander anti te zijn rondom corona regels, testen of vaccinatie. Vraag me ook af hoe snel ze anti af zijn als ze bv een mooie opdracht in het buitenland krijgen waarmee veel geld te verdienen valt. En ze dus voor het vliegen gevaccinerrd moeten worden. Ergens denk ik namelijk dat het bij een deel stiekem allemaal over hun persoonlijke bankrekening gaat

5 likes

Ik vind het ook wel grappig dat op zulke posts een hoop: 'De media laat niet zien met hoeveel we zijn!!" reacties zijn. Want opzicht is het door de cijfers van de GGD wel duidelijk met hoeveel ze zijn, maar oke.

12 likes

Als jij de cijfers van het RIVM wilt vertrouwen… :eyes:

Nee, echt heel irritant, maar ze schreeuwen juist zo omdat ze een treurig klein groepje zijn.

9 likes

Nee is nep. Ik las gister van een wappie op Instagram dat er miljoenen minder prikken zijn gezet dan Hugo zegt.

Ja typisch. De vraag hoe zij dan aan hun cijfers komen blijft onbeantwoord…

3 likes

Zin in deze shitshow

43 likes

Temptation Ik Vertrek, deze combi had ik nooit durven dromen maar i am here for it

69 likes

Wow ik wist niet dattie al een dochter had!

4 likes

Komen echt veel nieuwe videoland series geloof ik!!
Laat de regenachtige dagen maar komen.

6 likes