FF Boulevard #6

Je kunt een burn-out krijgen door privé dingen die spelen of dat met een combi met werk. Maar dóór thuiszitten krijg je geen burn-out.

4 likes

Doutzen is weer actief :sob:

4 likes

Ja My God. Kom op voor je rechten! Met trillende handen heeft ze een bericht geplaatst.

1 like

En daar heb je zeker urenlang research naar gedaan. Biecht maar op. :shushing_face:

1 like

Die trillende handen ook :woman_facepalming:

Thierry zou maar onder je post commenten ‘Goed gesproken! :heart_eyes: ‘ dan zou ik me echt even achter de oren krabben

17 likes

Oh wauw echt? Dat is wel echt pijnlijk

2 likes

Het is lastig om toe te geven maar ik kijk soms op de rtl boulevard website :joy:

1 like

Ik heb mijn vader verloren aan de gevolgen van corona. Het was een gezonde actieve man. Verhalen als die van Doutzen vind ik pijnlijk en kortzichtig. Ik heb er dan ook totaal geen begrip voor. Mensen die niet gevaccineerd willen worden vormen een mening over iets wat ze gelezen of gehoord hebben. Ik heb mijn mening op basis van eigen ervaringen gevormd. Als je eenmaal een tijd op een IC bent geweest dan piep je wel anders. Zoveel onzekerheid en verdriet voor zoveel mensen. Niet alleen voor alle patienten, ook voor de familie’s, dokters en verpleging.

Toen ik mijn vaccin kreeg heb ik de 15 minuten waar je moet wachten gehuild. Ik kon het vaccin nog krijgen. Mij en mijn omgeving beschermd het. Voor mijn vader was het helaas te laat…

144 likes

Wat vreselijk @Melanie … het lijkt me heel moeilijk om te moeten dealen met alle shit die uit de monden komt van mensen zoals Doutzen :pensive:

5 likes

Valt me wel mee hoeveel mensen in de reacties het niet eens zijn met haar!

@Melanie :heart::heart:

Ja en iemand die ik heeeel leuk vind repost nu een foto van haar met: DIT :raised_hands:
Echt wat een afknapper

1 like

Blijven er nog BN’ers over die wel geloven in vaccins en toegangspassen?

10 likes

Ach ja, ze weten wss niet beter. Ik stoor me er wel aan als bekende mensen het zo nodig vinden hun mening over gevoelige onderwerpen op sociale media breed uit te meten tov al hun volgers. Waarom ze dat zo belangrijk vinden mag Joost weten

4 likes

Er zijn heel veel bn’ers wel gevaccineerd, maar heb het idee dat die niet zo zitten te wachten om er te veel over te zeggen met het hele wappieleger dat je dan achter je aan krijgt.

5 likes

Maar waarom is hun mening zo van belang? Dat mensen zich niet willen vaccineren of juist wel moeten ze helemaal zelf weten, maar waarom willen ze hun mening zo breed uit meten tov miljoenen volgers. Willen ze weer ff in het nieuws komen? Is het ego of aandacht? Een andere reden weer ik namelijk echt niet

3 likes

Ja maar die vraag gaat toch met alles op. Waarom worden bekende mensen vaak gebruikt in reclames? Bekende mensen hebben nu eenmaal invloed, dat heeft niks te maken met corona verder en is iets van alle tijden. En die pro’s willen dus helemaal niet per se hun mening laten horen, want net als in deze hele discussies zijn het vooral de anti’s die continu schreeuwen.

Edit: ik vind dat ze om aandacht vragen ook niet helemaal een terecht kritiekpunt. Eigenlijk doet iedereen dat (ook niet bekende mensen) met berichten die ze op social media plaatsen. Ik snap met jouw achtergrond helemaal dat het ergernis oproept, maar uiteindelijk deelt Doutzen dit wel op haar eigen Instagram en belt ze niet RTL Boulevard om haar verhaal te doen.

Het is ook wat de media er van maakt heb ik het idee. Een bericht van Doutzen wordt breed uitgemeten, maar een bericht van een voorstander (bn’er) komt er bijna niet doorheen. Het een heeft dan volgens de media meer nieuwswaarde. Terwijl ik het andersom nieuwswaardiger zou vinden haha

Edit: idd ook wat @Duchess zegt

1 like

Ja idd, alleen verdienen ze geld bij het maken of posten van reclames. Met een bericht van ik ben gevaccineerd of niet hopelijk niet. Ze vinden zichzelf en hun mening over iets wss heel belangrijk

2 likes

Ik vraag me ook af wat haar doel is, iedereen motiveren om zich niet te laten vaccineren?
Daar is het punt 1. te laat voor want er zijn gelukkig al miljoenmlijard mensen gevaccineerd
En punt 2. ja waar zal ik beginnen…zou echt top gaan met de wereld nu als de meerderheid zo egoistisch zou zijn als zij

17 likes