FF Boulevard #6

Ja heerlijk! Lekker op de bank zitten vreten met slechte tv

1 like

Ja het is wel een ingewikkelde relatie die ze hebben indd🧐

Daar is een heel mooi bevallingsfilmpje van! Ik ben niet sarcastisch. Normaal boeit dat me niet zo maar zij heeft haar kindje zelf gehaald want de bevalling begon ineens heel rap. Dus ze heeft het helemaal zelf gedaan zonder een verloskundige.

4 likes

Ooooh haha dat wist ik niet!

1 like

Ik kende deze mensen helemaal niet maar weet denk ik direct over wie het gaat. Zag op FB of insta ofzo opeens die video voorbij komen en heb nog altijd een vage herinnering ervan dat die Shannah? en vriend een soort van heel enthousiast en in shock maar enthousiast die baby zo uit haar zien komen, terwijl zij rechtop staat en die vent filmt in vlogmodus hoe zij op de achtergrond gewoon even tegen een muurtje staat te bevallen. Volgens mij was er ook nog een ander kind bij??

Vind bevallingen bijzonder maar dit vond ik zo’n aparte video, weet niet of dat ik het nou verkeerd onthouden heb. Echt WTF gebeurde daar :sob: Ieder z’n ding hoor en volgens mij zijn het echt twee blije eitjes samen ofzo want dat was zo bizar :sweat_smile::skull:

5 likes

Ja hun andere kindje zat gewoon voor de tv! Quentin was aan de lijn met de verloskundige maar toen kwam de baby al

2 likes

Ja, die! Ah ik vond het zo tof hè. Vrouwen :ok_hand:t3: En wat een kracht ze kunnen hebben. Even staand bevallen terwijl je andere kind tv zit te kijken haha.

16 likes

Wooooow haha. Wat erg van die verloskundige :scream:

1 like

Maar een b&b? Daar moet je ook maar zin in hebben. Zou ik liever gewoon huisjes doen, dan hoef je tenminste geen ontbijt te verzorgen.

1 like

Ja lijkt me walgelijk om de hele dag voor vreemde mensen te zorgen en ze ook nog te moeten entertainen.

32 likes

Weet niet waar ik dit moet plaatsen, oud interview met Hanna van Vliet, de interviewer is vast een schatje en denk ik gewoon zenuwachtig maar ik lach echt zo hard om JA. ja. JA. Ja. Klopt. JA.

Zooo ongemakkelijk

1 like

hahahaha “ja dat mag”
ze knikt en humt ook zo alsof ze allang weet wat hanna vind en denkt en zegt en ze dan zo doet ‘ja inderdaad je hebt het bij het juiste eind over jezelf’
alsof hanna een quiz over haarzelf aan het afleggen is ofzo :rofl:

en hoe ze vlogger uitspreekt :sob: of ben ik de enige die gewoon vloGGGGGer zegt

3 likes

Haha ‘ja klopt!’

3 likes

Ik vind het wel chill dat het dus niet loont om wappie te zijn: Emotionele Tim Douwsma: 'Opnieuw een afzegging' | shownieuws

27 likes

Ik krijg echt de kriebels van het woord centjes. Het is je platenmaatschappij, geen kind van 3 die voor het eerst wat geld krijgt om snoep van te kopen.

47 likes

Ik geloof echt niet dat ze honderd procent achter hem staan. Eerder dat de platenmaatschappij geen zin heeft om zijn contract uit te kopen

11 likes

Je zou toch bijna hopen dat doutzen corona krijgt en er niet met een paar kuchjes vanaf komt.

49 likes

Ik weet uit eigen ervaring dat dat helaas niks uitmaakt. Een collega heeft Corona gehad en had het echt zwaar te pakken. Maar ze is de grootste wappie die ik ken.

3 likes

‘Gisteren ben ik wederom gecanceld bij tv-opnames, omdat ik niet kan aantonen dat ik gezond ben’

‘Gisteren ben ik wederom gecanceld bij tv-opnames, omdat ik niet wil aantonen dat ik geen dodelijk virus heb tijdens een pandemie’

Fixed that for you, Tim

48 likes

Ik vind dit zo cringe hè :sweat_smile: (oud deelnemer van de Bachelorette)

13 likes