FF Boulevard #6

Op Rrrrrooos dr insta:

Ik snap het niet
 De baby van Maxime is vernoemd naar de stagiair van Rrrroos? Why?

4 likes

Misschien vonden ze diens naam mooi

1 like

Ik vind de naam echt niets. Doet me ook denken aan vegetarische burgers somehow.

10 likes

Typhoon heeft dus ook zo’n geen toegangsbewijs bullshit geplaatst.

Heel Volendam ook.

Eerlijk gezegd denk ik nu over al die artiesten: als je zo onverantwoordelijk niet eens testen wil adviseren, dan bijt je toch de rest van het jaar op een houtje? Snap niet hoe de industrie die maar weinig te kiezen heeft ook niet beseft dat een toename van besmettingen de boel op slot gaat gooien met te veel ongevaccineerde mensen. Ik kan deze stomheid niet aan. Prachtig staaltje framing ook weer: vóór verbinding, tegen uitsluiting :woozy_face:

20 likes

Damn er blijven weinig NL artiesten over die ik nog waardeer. Na Tim Douwsma. Waar gaat het heen?!

2 likes

Ik begrijp het ook echt niet.
Sowieso al weinig begrip voor niet willen vaccineren want bewezen veilig en bewezen effectief maar dan ook niet willen testen onder het mom van: iedereen is welkom.
Door dit soort grappen kunnen juist de mensen met immuun problemen nog steeds niet heen dus die worden hiermee uitgesloten

2 likes

Oh nee Glenn toch!!!

4 likes

Hij gelooft wel in 5G maar niet in toegangsbewijzen??!! :exploding_head: :money_mouth_face::money_mouth_face:

8 likes

de horror, straks kunnen mensen alleen nog maar naar klassieke concerten omdat het dĂĄĂĄr wel goed is geregeld.

#elitairehobby

4 likes

Dreetje Hazes heeft een burn out.

4 likes

Ik lees het. Concerten afgezegd, pittig

Daarop aanhakend, Bridget is ook lekker op dreef haha:

6 likes

Deze podcast!

3 likes

Verkeerde info


Oeeeh glad ijs dit. Je kunt helaas ook een burn out krijgen van thuis zitten en zelfs van je hobby of werk wat je heel leuk vind.

Dat je alleen een burn out krijgt van 80uur durende werkweken is (gelukkig)achterhaald.

24 likes

Ik snap echt niet waarom ze aangeeft hoeveel die negatieve publiciteit met haar gedaan heeft en dat ze zelfs een roddelblad of roddelkanaal heeft benaderd met ‘please don’t’ maar wel doorgaat met Boulevard alsof haar neus bloedt.

5 likes

Ja ook echt in Ă©Ă©n adem he, kan dat ook niet helemaal plaatsen.

1 like

Dat is een bore-down ofzoiets toch? Tenminste zo is het mij ooit uitgelegd. Als dat niet klopt haal ik m’n reactie wel weg! Sorry!

Daar heb ik weer te weinig verstand van. Zal ook kunnen hoor. Maar weet dat burn out niet altijd komt door (hard) en (veel) te werken.