FF Boulevard #6

Nee die hebben toch alleen de opdracht om elkaar te doden

2 likes

Wat een gemis voor het volk🙄

2 likes

Elkaar infecteren met een virus komt daar redelijk in de buurt van, zeker als het voorkomen kan worden.

1 like

Ik bedoel, het beperkt zich niet tot twee mensen

1 like

Maxime meiland is bevallen !

2 likes

Ja echt hè :heart_eyes:.
Het gaat waarschijnlijk ook in de serie komen want de cameraploeg is ook in het zh gespot.

Haha ik ken haar niet, maar wat een random account is dit. Allemaal mega sexy foto’s van haar en dan overal een betoog onder hoe kut de overheid wel niet is 🥲

7 likes

Ah leuke naam :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Nou ga ik eten? Wat een manier om zo’n tirade af te sluiten.

2 likes

Aahhh zo leuk! Lieve foto’s ook :heart:

Hoe spreek je Vivé uit? Vievee?

1 like

Wat een poppetje, het is echt een kopie van Claire.

2 likes

Haha, zo schattig hoofdje, tevreden bolletje :smiling_face_with_three_hearts:

@Loempia bijzonder om te zien dat er een video van haar en Friends tussen zit waar ze gezellig ballonnen doen.

Mag ik de gok wagen dat ze niet gevaccineerd is omdat ze geen troep in haar lichaam wil? Of had ze nog genoeg verstand over om die in ieder geval te nemen? :skull_and_crossbones:

1 like

Heb deze IG post fijn gerapporteerd. What the hell.

5 likes

Had ik ook gedaan, maar IG doet hier niets mee want is niet in strijd met de richtlijnen :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik denk als in vive la france. Hoop ik haha

2 likes

Neeeee dat zou echt kut zijn, want dat accent er op kun je wat mij betreft maar op 1 manier uitspreken :sob:

2 likes

Denk jij vieveee? Dat zou ik juist lelijk vinden.

2 likes

ja ik denk ook vivé! denk dat zij toch wel weten wat de é betekent haha

3 likes

Denk het niet, want dan zou het streepje op de é erg raar zijn. Denk Vievee idd

1 like

Ja klopt ook, toen ik de naam zag dacht ik direct aan vive/vieve. Die naam ken ik wel maar dan zou de e met streepje nergens op slaan. Nee vievee vind ik niks, of ik moet eraan wennen. Ik denk automatisch direct aan toffifee, roosvice en unive:’)

8 likes