FF Boulevard #6

Fuck ik weet het niet en wil het wel weten!

Als ik dit zo lees, is Charly Luske wel gevaccineerd? Of iniedergeval niet 100% tegen!

4 likes

Dorien Rose ofzo? Volgens mij deed ze ook ooit mee met Tempa als verleidster

3 likes

Haha die krijg ik ook als ik google, maar ik dacht ineens dat misschien die Haoud bedoeld werd.

Jaa dacht al aan Tempa! Precies zo’n type

1 like

Ja dat was awkward want ze is eind 30/40 en die anderen zijn allemaal begin 20 en de koppels ook.

2 likes

Touriyaaaaa de former bff van Syl

1 like

Was de ex van boula niet haar bfffffff tot ze er met Raf vandoor ging?

Ja ook!!! Volgens mij was ze de vervanging van Touriya want die had toen lelijk gedaan over de borstkanker geloof ik.

Waarom weet ik deze onzin.

1 like

Die ging toch yoga-en tegen corona? Of mediteren oid.

1 like

Jandino heeft toch (als Judeska) dat anderhalvemeterlied gemaakt? Dat lijkt me niet iets dat je doet als je niet in corona gelooft. Of is hij inmiddels van mening veranderd?

3 likes

Volgens mij is ze de zus van een van de moederhart opperwezens.

Filemon was toen bij een van de moederhart initiatiefnemers en daar zat ze toen in beeld.

2 likes

Hahaha prachtig hoe zij helemaal gefotoshopt / ge-airbrushed is en hij daar zo grauw bij staat

23 likes

Hoezo hebben deze mensen ook allemaal een blauw vinkje

15 likes

Die Dorienrose is wel heel extreem wappie. Reageert ook altijd instemmend op Bryan Roy (oud-voetballer Ajax) die Huge de Jonge vergelijkt met Hitler en het fascisme, oa in deze post

Holy shit dit vind ik echt niet normaal. Mag dit zomaar?

4 likes

Wat is dit… :laughing::sweat_smile:

21 likes

Hij zal wel tegen die pas zijn, anders ga jij zo achterlijk bericht toch niet liken lijkt me

2 likes

:joy:

60 likes

Dit zijn Brad Pitt en Angelina Jolie in Mr. and Mrs. Smiths

6 likes