FF Boulevard #6

Dat staat hierboven ook beschreven

Kunnen jullie wat context geven voor je iets over iemand post? Ik snap echt niks van die berichten over Tim Douwsma. Het is toch niet zo moeilijk om ā€œTim Douwsma is weer lekker bezig, dit is er gaande:ā€¦ā€ te posten?

27 likes

Volg jij Tim Douwsma niet?!?! :scream:

2 likes

Hij gaat niet meer optreden want hij wil de CoronaCheckapp niet

1 like

Treedt hij veel op dan?

57 likes

Eindelijk een bijdrage aan de maatschappij.

110 likes

Nee alleen voor Dennis van der Geest

8 likes

Ik heb geen idee, ik heb hem in ieder geval nog nooit op zien optreden.

Ik wel, op de Tinadag :dancer:t3:

14 likes

Tim is het boegbeeld van de mensen die een Coronawappie worden genoemd. Het is de schuld van de overheid/ ā€˜zeā€™ hebben een groter doel etc. Hij was Ć©Ć©n van de eerste ā€˜bekende mensenā€™ die zich al in een vroeg stadium uitsprak tegenover de overheid. Met name voor zijn zoontje. Een soort #vaderhartfiguur dus. Die JessyJazz of hoe heet ze (die nu met Kaj is) is zn ex dus of het geheel verrassend isā€¦ Maargoed nu wil ie dus niet meer optreden want ja iedereen is welkom(behalve blijkbaar de mensen die zo ziek zijn dat het vaccin niet werkt en die al 1,5 jaar niks kunnen maargoed) en dat kan dus niet dus treed ie liever maar helemaal niet meer op.

7 likes

Ah de man die dan nog het meest bekend is bij de meeste Nederlanders als de man die 6 jaar gelden de Eurovisie punten names Nederland mocht doorgeven en toen in die 14 seconden op een mini schermpje als knap werd bestempeld en kortstondig trending was.

Wat een gemis voor onze cultuur.

25 likes

Fijn dat hij nu een publiek kan aanboren die hem wel ziet staan

Omg jaloers!!!

Omdat je naar een Tina dag bent geweest dan niet omdat je Tim hebt ziet optreden.

6 likes

Hij komt hier toch wel op terug als hij centen nodig heeft als zā€™n schnabbelrekening leeg is.
In de tussentijd zal de braderie in Abbenes hem vast missen.

18 likes

Oja, ik las laatst gossip dat JessyJazz en Anna Nooshin ruzie hebben. Die hebben we ook nooit meer samen gezien he?

4 likes

Is Jessiejazzzzzz wappie?

1 like

Is water nat?

59 likes

Jazeker trouwe commenter van Isa Kriens

Kim Feenstra ook
En die vrouw waarvan de hitkrant in 1999 beweerde dat ze de ā€˜Nederlandse Angelina Jolie look-a-likeā€™ was

3 likes

Er staan nog wel meer derderangs bn-er wappies tussen, zo te zien. Jandino, Christina curry, Charly luske.

2 likes

Ik weet direct wie je bedoelt maar geen idee hoe ze heet of waar ik haar van ken

3 likes