FF Boulevard #6

Ik vind haar echt prachtig en ben stiekem een beetje verliefd op Billie. Maar ik ben het er wel mee eens wat jij zegt. Ik vond dat zwarte haar zoveel mooier bij haar staan. Stond beter bij haar huid en haar ogen kwamen ook veel mooier uit. Ze heeft ook een tijdje grijs haar gehad, dat was ook echt :heart_eyes:

14 likes

Ik vind Kylie en Kendall niet haute couture genoeg nee, ik vind bella hadid ook saai maar gigi doet het vrij goed.

Kim heeft vaak spraakmakende outfits maar Kylie vind ik persoonlijk saai en op safe spelen.
Terwijl voor mij is het MET over de top high fashion, zoals Gaga, Rihanna, Zendaya en Cardi bijvoorbeeld wel heel goed doen.

Go big or go home.

Maar als Zendaya 2 jaar geleden Assepoester was waren Kylie en Kendall wel ontzettend goed gelukt als de stiefzusters :rofl::rofl::rofl::rofl: dat dan weer wel.

2 likes

Ik zag net het stukje van Sarah op RTL Boulevardā€¦ Goed van ze om ook die Yvonne zo in beeld te brengen met haar gedrag. Mijn vriend zei letterlijk, wie de fuck is dit nou weer. Die stukjes deden haar absoluut geen goed! ik vraag mij af of ze zichzelf nu miss Alberta voelt om zo op tv te komenā€¦

7 likes

Ik vind uberblonde Billie een beetje alsof er een Instagramfilter overheen zit. Ben ook meer van de zwart haar blauwe ogenlook.

Tuurlijk. Daar kickt ze alleen maar op.

1 like

Haha ja blijkbaar heeft ze er een hele video over gemaaktā€¦ Ik ga hem niet kijken want gun haar geen views!

In de stories van diet prada staan alle high en lowlights van het MET, inclusief uitleg.

Deze is mijn favoriet, ik kreeg legit tranen in mā€™n ogen hiervan wat een geweldige jurk

19 likes

Invloed op modeā€¦ Fashion Nova is geen mode. Dat zijn hobbezakken van polyester.

3 likes

Uhhh fashion nova steelt constant ontwerpen van grote designers die gedragen worden door (oa) de Kardashians. Of je ze nou leuk vindt of niet, je kan echt niet ontkennen dat ze trends starten die vervolgens door fashion nova en shein meteen gekopieerd worden.

8 likes

Wat is er met Tim Douwsma :woozy_face:

1 like

Niemand thuis in zijn knappe hoofd

7 likes

Hahaha hij kan nu gewoon fulltime op de camping van zā€™n vriendin werken.

3 likes

Zij zijn degene die toen heel lang met het bedrijf samengewerkt hebben

terechte kritiek op fast fashion terzijde, en polyester en slechte pasvorm of niet, ook fast fashion en kortdurende trends zijn deel van de mode als concept en de industrie.
het is wel echt elitair om dat pertinent geen mode te noemen.

5 likes

Doet hij weer niet meer mee?

1 like

Ja dat

Vond deze reactie op zā€™n post echt goed

61 likes

Hm maar om nou nog zoā€™n trap na te geven over Oezbekistanā€¦ ik weet niet

1 like

Wat is er elitair aan? We hebben het hier over een vrouw die miljardair is die fast fashion als een malle promoot en steeds weinig moeite in de dresscode van een gala stopt. Denk niet dat zij van mijn commentaar wakker ligt.

Misschien weet iemand dit, maar ik vraag me af wat er dan na dat mega rode loper moment gebeurt? Je kunt toch nooit dansen en borrelen in dit soort outfits? Staat iedereen automatisch 3 meter uit elkaar door die gigantische jurken. WĆ©l lekker coronaproof trouwens

3 likes