FF Boulevard #6

Niet haha

@Neroli

16 likes

Hahaha oh shit!

2 likes

Hahaha, savage

2 likes

hahaha wow AUCH

1 like

ik vind scott sowieso echt raarrrrr met zn nieuwe coupe, 19 jarige vriendin en vervelende gedrag


en waar is haar voet gebleven?

25 likes

Hij had hiervoor toch ook met Sofia Richie toen die 18/19 was?

Vind dat best vreemd, dat je eerst heel lang met iemand van 40 hebt en kinderen en dan gaat het uit en begin je mensen van minder dan half haar leeftijd te daten…

11 likes

Scott was toch wel het grappigste en leukste toen hij er nog uit zag als wallstreet yup/makelaar.

16 likes

Als hij een vrouw was geweest had ik gedacht you go girl (richting hem) maar nu vind ik het onnodig hard en humorloos. Beetje dubbele standaard van mij :crazy_face:

1 like

Ik denk dat Scott voor altijd verliefd blijft op Kourt en hoopt dat ze ooit nog bij elkaar komen.
maar als ik de foto’s op de daily mail zie van Kourt en Travis dan denk ik echt; wow Kourt is gewoon echt blij. Tenminste, zo komt het over.
(Al hoeft er van mij niet iedere dag een hele foto rapportage van te zijn)

En wat vinden jullie van het Kim en Kanye nieuws? Die mogelijk toch niet gaan scheiden!

4 likes

Ohja Barker hahah al die namen :sweat_smile:

3 likes

Serieus? Eerst maken ze hele volkstammen gek met alle poeha omdat ze willen scheiden en nu dan misschien toch weer niet? :woman_shrugging: Die hele familie is toch niet meer serieus te nemen ondertussen.

Gaat Kylie nu over deze zwangerschap ook weer geheimzinnig doen btw?

1 like

Mensen kunnen van gedachten veranderen toch?

En ik vind het juist (mocht ze zwanger zijn) knap van Kylie dat ze het geheim wil houden. Helemaal als je nagaat hoe makkelijk het voor die familie is om zoiets uit te melken.

12 likes

Nou is toch juist fijn dat ze het allebei nog eens willen proberen, ook omdat ze kinderen hebben. Dus omdat ze het al verteld hebben mogen ze niet meer terug omdat het teveel poeha was?

7 likes

Zij wilt het bij het MET waarschijnlijk groots bekend maken. Althans dat was het plan maar toen kwam Caitlyn…

Zeker fijn. Alleen is het waarschijnlijk stilte voor de storm.

Welke storm?

Tot Kanye weer een breakdown krijgt in open publiek (wat ik overigens niet hoop).

Las dat hij zijn naam wilt veranderen.

1 like

Oh nou, jeetje. Ik kan niet in de toekomst kijken dus ik heb geen idee. Fijn zeg, als mensen direct al geen vertrouwen in je hebben en wachten tot een volgende breakdown.

9 likes

Kom op… Kanye is geen heilige en heeft continu rare acties. En niet 1 keer, meerdere keren.

2 likes

Kanye is bipolar. Die man heeft niet voor zijn lol mental breakdowns of ‘raar gedrag’ in het openbaar

45 likes