FF Boulevard #6

Caitlyn had het over één van haar andere kinderen, niet over Kylie.

3 likes

Kanye kan wel echt de tering krijgen voor het feit dat hij Marilyn Manson liet optreden tijdens de Donda presentatie.

Dat staat los van zijn verdere geestelijke gesteldheid.

41 likes

En voor zeggen dat slavernij een keuze was. En het supporten van Trump.

26 likes

100%, ze was ook vrienden met kylie en kendall toen ze jonger waren?
edit: oh nee dat was sophia richie

en:


ieeee

6 likes

:nauseated_face:

Is zijn vriendin nou de dochter van Lisa Rina van RHOBH? Het is echt een klein cirkeltje met wie ze allemaal daten in Hollywood hè

4 likes

vraag me niet waarom ik hier alles vanaf weet met links en al maar INDERDAAD

4 likes

Ze had het waarschijnlijk over Burt/Valerie, bevestiging vanuit Kylie’s camp kwam wel na de ontboezeming van Caitlyn. Wellicht dachten ze dat Caitlyn toch haar mond had voorbij gepraat? En natuurlijk Reddit die alle recente foto’s van Kylie aan het analyseren waren.

1 like

Het is bevestigd door ‘bronnen’. Door niemand met naam en toenaam uit haar hoek. Zo lang ze er zelf niks over loslaten, is het nog steeds ongepast om te speculeren over een zwangerschap. Snap ook echt niet de obsessie om hele Instafeeds te gaan analyseren op basis van hoe haar nagels eruit zien en of het wel klopt.

Als de vrouw zwanger is, komt dat vanzelf wel uit.

1 like

Ze hebben er overigens zelf nooit poeha over gemaakt. Er zijn geen lelijke moddergevechten over en weer geweest.

3 likes

Oh, heel heftig. Ik wil dit graag zien maar ook weer niet.

Haha ik ga echt lekker op Younes. This is the level of savage I aspire to be.

7 likes

Subtiele reactie van Travis Barker :grin:

Ga echt goed op deze beef.

7 likes

Same, maar aan de andere kant voel ik ook echt gewoon de pijn vanuit Scott, ik heb ook weleens verkeerd ingeschat dat je met iemand kan roddelen over iets en dat ze echt die momenten waar je 30 jaar later nog over na denkt

5 likes

Oh ik voel echt 0 medelijden voor Scott haha.

12 likes

Is dit Scott haha?

1 like

Nee komt uit de film Goodfellas.

4 likes

Nee, gewoon een classic "ik lach je uit " meme uit, inderdaad, good fellas.

3 likes

Ray liotta

Vroeger zo knap en nu zo verpest.

7 likes

Wat was die gast toch een ontzettend knappe vent in die film. Kon John Travolta in Grease niet tegenop wat mij betreft. Maar nu echt vergane glorie. (John net zo, die had in zijn laatste film een hele foute pruik op)

2 likes

In de categorie Mickey Rourke

3 likes