FF Boulevard #6

Wanneer is het precies ‘black culture’ eigk?

Jlo is Puerto Ricaans en latino’s/Latina’s zijn grotendeels een mix met Afrikaanse (voor)ouders zijn. Dat zie je ook terug in de cultuur.

Puur uit interesse deze vraag trouwens :thinking:

Zag rtl boulevard straks weer eens voorbij komen (zonder Peter is 't een stuk minder boeiend dus nauwelijks nog aanstaan) maar jeetje Nikkie stond helemaal strak in d’r gezicht zeg. Echt, waarom denken zoveel bn-ers/influencers dat ze er beter uit gaan zien door die ingrepen?! Je ziet toch bij elkaar ook dat 't lang niet altijd een verbetering is?

10 likes

Ja ik vond echt precies hetzelfde! Ze heeft in ieder geval iets laten doen, want ze zag er echt anders uit.

Ik merkte dat ook op. Ik vind dat echt zonde.

3 likes

Ik vind dit echt grappig
https://www.ad.nl/show/gravinfluencer-eloise-verkoopt-gratis-gekregen-tasjes-door-echt-hollands~a2286dc9/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F
Je zou denken dat zij wel loaded is. Waarom dan zoveel moeite doen om gratis tasjes te verkopen. Waarbij je al vanaf 5 euro kunt bieden

11 likes

Dat is de Prins Bernhard mentaliteit.

78 likes

Heb voor de grap die verkoop pagina van haar wel eens bekeken. Maar die mensen bieden ook gerust 30 euro voor een t-shirt van een of andere fast fashion keten. Puur omdat het van haar is geweest.

Ze lijkt mij best een nuchtere meid die haar best doet “normaal” te leven. Ze verkoopt ook een simpel H&M-jurkje zie ik. Als zij op deze manier “zelf” haar geld wil verdienen i.p.v. alles te krijgen en weg te gooien na gebruik, vind ik dat alleen maar te prijzen. We hebben toch geen enkel idee van haar geldstromen en wat ze ermee doet?
Ik hoop dat we haar binnenkort mogen verwelkomen in het Marktplaatsergernissentopic.

17 likes

Poeh, heftig.

5 likes

Je mag 'm van mij zo hebben hoor. De tandenborstel is niet gebruikt :rofl::see_no_evil:

Hahahaha ik vind het echt next level skeer

14 likes

Iemand die story’s gezien van Younes (ex van Kourtney Kardashian)? Scott stuurde hem een dm over foto’s van haar en Travis Scott. Best wel juicy :eyes:

2 likes

Ja die Younes is best savage op insta. Ook richting Selma Omari toen

2 likes

Wat zit hier allemaal in dan?

1 like

Uit mn hoofd een rituals lippenbalsem en crème voor je gezicht, tandenborstel, oordoppen, sokken en een oogmasker. Het is niet heel boeiend en een heel onhandig tasje ook.

1 like

Wel leuk dat je dat krijgt! Ik ben gek op van die tasjes en troepjes en zou dit best kopen hahaha

2 likes

Ach wat sneu. Wat lijkt hij op zijn vader trouwens, ook qua stem en manier van praten!

3 likes

Hahaha nou voor wat een ticket kost is t wel het minste wat ze kunnen doen.

4 likes

Wat deed hij tegen haar?

3 likes

Travis Barker :wink:

Vreemde move van Scott. Wat boeit het nou dat ze liggen te knuffelen “in the middle of Italy” :face_with_raised_eyebrow:
Volgens mij is hij stikjaloers.

5 likes

Hoe kent hij Selma?

1 like