FF Boulevard #6

De achternamen ook! Vonk & Vedder. Klinkt als een hip Amsterdams merkje

46 likes

Of een winkel in de wegisweg van Harry Potter

46 likes

Oh wauw ik zag de aankondiging wel maar ik heb me niet gerealiseerd dat zij dat was. Wel leuk☺️

1 like

Oké dit is Oud Nieuws maar mij helemaal langsgegaan, dus wilde het even delen.

Voor de reünie van de OG Bennifer had Ben Afleck een pr Corona relatie met Ana de Armas, tegenspeelster in een nieuwe film.

Dus dit:

Ze waren overal en heel duidelijk staged foto’s zoals dit:

En toen ging het ineens uit en ging Ben’a broer Casey Afleck verkleed als vuilnisman de Ana Cutout weggooien:

Maar het beste van dit alles is deze tweet:

Dus even samengevat de vorige ‘relatie’ van Ben. Ben (haha) benieuwd of de relatie met Jennifer ook zulke momenten krijgt. En ik wil de rugtatoo weer zien

49 likes

Ik wil een photoshop waarin Casey Affleck bij het vuilnis (where he belongs) wordt gegooid door de Cut-out Ana.

18 likes

De Bennifer reunie is ook zo nep als maar zijn kan.

6 likes

Echt? Had ergens gehoopt van niet

2 likes

Ik speculeer maar wat, maar ik denk t wel. Al zoveel gestagede foto’s. En ik ben biased want ik vind Jennifer een talentloze opportunist:P

7 likes

YESSS, ik kan ze echt niet meer zien

3 likes

1 like

Ok ik wilde de I don’t know her gif plaatsen maar werkt niet :nerd_face:

1 like

3 likes

European Super League announcement was obviously a power move to start prize money redistribution negotiations with UEFA

Edit: ik denk ook dat het een pr is (ben, wat doet hij nou eigenlijk? En voor jennifer na arod), maar een Jlo een talentloze opportunist noemen is wel bizar als je ziet wat ze allemaal kan en doet?

20 likes

Ik had dit al ooit gereageerd en zijn heel veel dingen over te vinden online. Ja ze kan goed dansen maar ja dat is het ook voor mij.

11 likes

Ben niet de grootste Jlo fan maar vind haar wel een goeie Jack of all trades. Tuurlijk ze blinkt niet per se ergens in uit maar ze is wel vrij vernieuwend en ondernemend.
Was ze ook niet - al vroeg in haar carrière - bezig met de Latina pop sound (dus niet alleen hiphop)?

Wow wat slecht dat ze die andere dames geen credits wilde geven. Dacht altijd dat het muziekmaatschappij beefs waren maar had me er nooit in verdiept dat zij er zelf een kwalijke rol in had. Gebruik n-woord kan al helemaal niet

1 like

De vernieuwing van de sound kwam er nadat ze haar grootste bekendheid verwierf met de coole r&b/hip hop chick van de Bronx. Is ook wat er met Justin Timberlake was. Je gaat specifiek een zwarte sound achterna, wordt zo bekend en dan kan je je verder “creatief” uiten in andere genres.

6 likes

Ah ok, deze achtergrond wist ik niet. Ik doelde meer op dans, zang en acteren (is toch ook niet heel slecht wat ze neerzet?). En natuurlijk ondernemer, nu ook weer met die skincare lijn. Ik heb er zelf niets mee, maar dat doet ze wel goed.

2 likes

Ik vind haar op dans na middelmatig in zang en acteren

5 likes

Ze is in de 1e plaats danseres (mee begonnen en veel lesgegeven vroeger). Ze kan aardig okay zingen en is wel bezig met haar ontwikkeling daarin (ze wordt steeds beter; zie inauguratie Biden) maar ze is geen echte zangeres. En acteer prestaties vind ik heel wisselend (maar ook daarin wel enigszins stijgende lijn tov eerdere rollen en recent).
Plus veel op gebied van schoenen, parfums etc gedaan ook

1 like

O wow maar ik las het alsof zij van al die grote boze managers en producers hun protégés in haar maag gesplitst krijgt. Dat Ja Rule dan zegt: “yo, ik produceer wel je album dus Ashanti zingt je demo en die stem houden we eronder. Je bent niet goed genoeg”