FF Boulevard #6

Ik denk dat hij gewoon hoopt dat ze gaan schikken, dat kan best voor dat bedrag :joy:

Hahah ik heb elke keer de hoop dat ie dan voor een mede biologe gaat en dat ze samen superveel over dieren weten en bioloog babies krijgen. Echt een powerhouse-familie. Maar helaas weer niet

17 likes

Hij heeft een eigen memepagina, wat wil je nog meer?

Nee maar even serieus: hij is hartstikke slim (hoogleraar), gepassioneerd over zijn vak, niet vies van de sportschool, kan goed met kinderen omgaan, en ik ken hem niet persoonlijk maar hij is vast ook vriendelijk of grappig of wat dan ook. Ik zou hem nou niet meteen definiëren als middelmatig.

60 likes

Omdat hij gewoon een leuk innerlijk heeft?

38 likes

Soms :heavy_dollar_sign:

1 like

Wel bijzonder hoogleraar. Wil niet beweren dat hij niet slim is hoor, maar er zit wel echt een behoorlijk verschil tussen gewoon hoogleraar en bijzonder hoogleraar.

11 likes

Oh verkeerd onthouden! Hij heeft wel ook een PhD meen ik dus dom is hij in ieder geval niet

2 likes

Ik vind haar niet zoveel knapper dan hem?

Vind ze wel bij elkaar passen eigenlijk

12 likes

Klopt, hij is ook echt geen fopwetenschapper ofzo. Ik vind het alleen altijd zo bedenkelijk dat je in Nederland als stichting of instelling voor 1 dag in de week een leerstoel kan ‘kopen’ met dat bijzonder hoogleraarschap, want dat is het feitelijk. En in zijn geval doet Naturalis dat, dus dat valt nog wel mee. Maar het staat daardoor niet helemaal los van z’n bekendheid en is dus in principe ook van tijdelijke duur.

Hij is indirect mijn collega en inderdaad niet echt dat hij nou bekend staat als degene die je moet hebben als je iets moet weten maar vooral als promotie doet hij het goed voor ons

4 likes

Ben ik de enige die Freek & Franka echt heel cute vindt klinken.

58 likes

Ik ben hem ooit in Miami tegengekomen toen hij luid bellend in een koffietent zat, waar ik ook aan het ontbijten was. Ik vond hem toen niet echt sympathiek overkomen richting het personeel. Dat zegt voor mij veel. Maar misschien had hij zijn dag niet. Kan ook natuurlijk.

1 like

Omdat uiterlijk maar uiterlijk is? Rare vraag vind ik het.

8 likes

Naast dat het kwestie van smaak is, is het toch universeel bekend dat knap zijn voor vrouwen veel belangrijker is dan voor mannen? Een mans conventionele aantrekkelijkheid en status hangen veel meer samen met macht, intelligentie, geld, etc, dan die van de vrouw. Een vrouw komt zonder knap gevonden te worden (zeker in de media) een stuk minder makkelijk verder, waardoor je aAn De ToP enorm veel uitzonderlijk knappe vrouwen hebt en een hoop middelmatig ogende mannen.

16 likes

€€€

1 like

Waarom geloof ik dit niet
 :eyes:

Edit: Gaat over Rosanna en Niels van Temptation ooit.

9 likes

Dit is toch gewoon sarcasme

36 likes

Vind het wel humor eigenlijk. Achterlijke vraag ook.

7 likes

Achterlijke vraag, Rosanna wil toch juist dat mensen vragen stellen?

‘Wat is je pincode’ of ‘zou je die en die vermoorden’ zou ik achterlijker vinden dan ‘waar praat je over’ :joy:

2 likes

Tja de vraag of je zwanger bent is ook achterlijk en die krijgen die influencers ook altijd met een sticker. Ik vind het gewoon een onnozele vraag om te vragen waar ze over praten.

1 like