FF Boulevard #6

Misschien ligt het aan mij maar ik vind dat zo bizar?

Toch ook super verwarrend voor het kind dat er dan al is, van papa en mama zijn gescheiden en houden niet meer van elkaar maar surprise mama is zwanger van papa want we wilden een vol broertje/zusje voor jou, die dan ook de halve week bij papa en de andere helft bij mama woont. Zo’n kind boeit het toch ook geen kut dat ie een volle sibling krijgt of niet?

Waarom zou je een kind nemen met iemand die je niet leuk genoeg (meer) vindt om mee samen te zijn maar wel geschiedenis mee hebt.

Idk weird vibe

48 likes

Het is logistiek vooral heel handig. Je hebt toch al een kind dat je heen en weer moet brengen, waar je al afspraken over hebt gemaakt. Je weet wat je aan de andere ouder hebt soort van.

Stel je voor dat een of beide ouders met iemand anders een kind maken en het gezeur en geregel als je ook met die persoon uit elkaar gaat 🥲

10 likes

Mijn ouders hebben dit geprobeerd (is helaas niet gelukt haha). Er kunnen zoveel redenen zijn om te scheiden niet alleen dat ‘papa en mama niet meer van elkaar houden’ of dat je elkaar niet leuk genoeg vindt om samen te zijn.

4 likes

Ik kan me ook niet anders herinneren dat mijn opa gescheiden waren, vroeger Heette dat gescheiden van tafel en bed. Geen idee of er nu nog zo iets is. Ze een eigen huis hadden maar weekends altijd samen waren.

Dit klinkt gewoon als het moderne LAT-en eigenlijk

6 likes

Direct gevolgd, zie dat Kim haar ook volgt haha
Zouden zij in de groepschat zitten van omg heb je die post gezien ze hebben je door

1 like

Gescheiden van tafel en bed betekent eigenlijk dat je wel uit elkaar bent, maar op papier getrouwd blijft. Charles en Diana hebben dit bijvoorbeeld jaren gehad, dat was al officieel aangekondigd maar jaren later scheidden ze pas echt.

6 likes

Wij zeiden altijd dat mijn opa en oma geschieden waten van tafel en bed omdat mijn om a naar een tehuis moest en opa niet mee kon. Hebben dat dus blijkbaar altijd verkeerd gebruikt

2 likes

Volgens mij is dit echt een van de geruchten die eens in de zoveel tijd terug komt. Aangezien ze de eerste best goed verborgen heeft kunnen houden (tot een zeker punt) zal ze dat nu denk ik ook wel doen.

Bij kourt gaan die geruchten nu ook rond omdat ze wat voller lijkt dan normaal. Echt insane hoe mensen hierover speculeren.

2 likes

Ik was de messenger en waar geef ik een oordeel?? Ik heb alleen gezegd dat ik denk dat ze kinderen van een vader willen. Niet wat ik ervan vindt, bijzonder hoe iemand een bericht zo anders kan interpreteren dan hoe het is opgeschreven

Je hebt toch een gekke kronkel in je hoofd als je zoveel aan een huis wil uitgeven

1 like

Wel heel begrijpelijk, letterlijk klopt het ook gewoon natuurlijk.

1 like

Sowieso zoveel geld hebben, verdienen. Waarom??? Wat moet je ermee? (Jaja, ik snap het wel maar het blijft idioot). Geef de helft toch aan mensen die het nodig hebben.

6 likes

Hahah ik las dit een paar jaar terug voor het eerst in een studieboek en dacht toen ook van ??? wtf bedoelen ze help

Wat moet je ook in godsnaam met zo veel ruimte? Ik vergeet dagelijks dat ik een gang kast heb, stel je voor dat je 200 kamers hebt en je sleutels ergens laat liggen maar? Je weet niet meer in welke kamer?? Nachtmerrie

11 likes

Dan koop je toch gewoon nieuwe sleutels

3 likes

Je beveiliger laat je gewoon binnen toch

3 likes

Ja en een Mexicaanse schoonmaakster gaat wel 5 uur overal zoeken tot ze hem gevonden heeft (overwerk betaal je niet uit ofc)

5 likes

Ja ik snap het ook niet. Ben hier denk ik te links voor.

3 likes

Ik ben duidelijk niet geschikt om rijk te zijn. Geen money mindset :ice_cube:

1 like