FF Boulevard #6

Ik snap wat je zegt maar ik denk niet dat de verantwoordelijkheid daarvan bij individuen ligt maar dat het systeem niet goed genoeg functioneert om enerzijds mensen te behoeden voor armoede en anderzijds de verschillen tussen arm en rijk te minimaliseren. Van iemand vragen om spontaan een deel weg te geven gaat toch niet gebeuren, want ik verdien ook meer dan het minimumloon maar ik overweeg echt niet spontaan om de rest maar af te staan. Waarom zij wel, het mag gewoon wat zij doen? Ja ze zijn puissant rijk maar moeten ze dan ook moreel superieur zijn?

7 likes

En misschien geven ze ook wel een groot deel weg. Veel celebritys doen dat ook.

4 likes

Noblesse oblige! Tja, als je zo exorbitant veel geld bezit dat je het nog in een leven niet op kan maken en ondertussen echt alles hebt wat je zou willen of nodig is voor een comfortabel leven, dan vind ik wel dat je dat zou moeten inzetten om anderen te helpen. Zeker in Amerika waar de verschillen zo groot zijn. Tuurlijk moet dat structurewl beter geregeld worden, maar daar op wachten is vermijden van je verantwoordelijkheid

8 likes

Ik ben het met je eens en denk ook dat je naarmate je meer privileges hebt je ook meer verantwoordelijk hebt en dat sluit daarbij aan.

Het stoort me eerder dat in dit en de blogtopics vaak wordt gesproken vanuit die morele superioriteit wanneer mensen rijk en succesvol zijn alsof iedereen dat in zo’n positie zonder twijfel zou doen. Dat klopt maar mijn idee gewoon niet.

4 likes

Vraag me wel af of Kourtney nu wel een kind zou willen met Travis Barker? Want Kris heeft zelf Kendall en Kylie weer met Bruce Jenner gekregen na Robert Kardashian.

Eens dat overheden echt meer moeten afdwingen. En er is al één stap gezet met de belasting gelijkstellen op wereldniveau. Gewone mensen hoeven van mij ook niet ‘zomaar’ geld weg te geven maar een Jef Bezos kreeg met Amazon zelfs geld toe van de belastingdienst. Dat is gewoon wanbeleid.

5-10% belasting/donatie per miljard dat die ‘1%’ van de wereld bezit is nog steeds peanuts.

5 likes

Die hebben toch wel genoeg kinderen, zij heeft er toch drie met The Lord en hij ook een paar met die ex waarmee hij ooit die reality show had?

2 likes

Mijn hemel wat is Nikkie oranje

1 like

Haha kwam hierheen om dit te posten, wat een wortel

1 like

Ik denk dat ze zelf wel kunnen bepalen of ze genoeg kinderen hebben…

10 likes

Haha zeker in vergelijking met Lex. :carrot:

1 like

Oh ja, natuurlijk, maar als je 3 koters en een stel pubers rond hebt rennen kan ik me niet voorstellen dat je er nog meer zou willen.

2 likes

Travis heeft er 3 inderdaad. Vond dat altijd wel een leuke serie, Meet the Barkers. :sweat_smile:

1 like

same! maar volgens hebben hij en zn kinderen geen contact meer/slecht contact met die moeder en zit zij elke keer steken uit te delen op insta over hem en kourt

https://www.reddit.com/r/KUWTK/search/?q=shanna&restrict_sr=1 (kon hier niet 1 post van kiezen haha)

Heh ik dacht altijd 2 haha.

1 like

Zij had al een dochter, die heeft ie aangenomen als zijn eigen. En met Shoanna (ofzo) heeft ie Landon en Alabama.

1 like

Oooh zo. Dan zit ik toch niet helemaal verkeerd met 2 haha.

Is dat zo? Ik zie ze regelmatig voorbij komen, ook samen met Kourtney. Maar weet er het fijne niet van.

1 like

Einde van een tijdperk.

Rolling Stones-drummer Charlie Watts overleden - https://nos.nl/l/2394994

3 likes

Ach jeetje, ik heb ergens altijd de hoop dat dit soort mannen gewoon fluitend 100 worden. Helaas, niets menselijks is ze vreemd.
Wat zal het zwaar zijn voor de overige bandleden :disappointed_relieved:

1 like