FF Boulevard #6

Oh jeez :joy: not my brightest moment.

Nog over dat rijk zijn, dit interview met Danielle Oerlemans toen in Het Parool deed nogal wat stof opwaaien:

1 like

Reddit had het al lang gecracked maar blijkbaar is het echt!
Vond dat ze dat ziek gedaan hadden, dat ze ineens allemaal workout foto’s ging posten met croptops platte buik, maar dan matchden ze de manicure op die foto met dr manicure van eerder die dag en dat matchde dan niet
Echt detectives daar

15 likes

Huh waren zij niet uit elkaar dan?

Kan nog steeds genieten van die video dat ze elkaar vragen stellen en hij echt niks weet over haar, haar familie of zelfs de naam van haar honden.

Echt diepe connectie :pray:t3::pray:t3:

37 likes

In die familie willen ze denk ik echt allemaal babys van dezelfde man

2 likes

Jaaaawel maar ze hebben iets van een open relatie waar alleen hij gebruik van maakt is de gossip

3 likes

Zat laatst te denken dat Khloe misschien ook een open relatie met Tristan heeft maar daar niet voor wilt uitkomen? Gezien hij aan de lopende band vreemd gaat.

‘Baby… :pleading_face::pleading_face::pleading_face:

Deze parodie is zo grappig

5 likes

Hmmmmm

1 like

Voor diegenen die zich afvroegen wat ik bedoelde met omhooggevallen BN’ers die zich “gepasseerd” voelen, hierbij Huub Kots Stapel:

,Het is van de zotte en om van te kotsen’’, reageert een furieuze Huub Stapel, in 1995 eenmalig winnaar van de prijs voor zijn rol in de serie De Partizanen . ,Al dat modieuze gedoe, laat het festival zich meer bekommeren om het behoud van de cultuur dan zich met dit soort onzin bezig te houden.’’

1 like

En ze wil er 7 dus Tristan moet nog even in de buurt blijven :joy:

1 like

Dat begrijp ik wel. Ik kan er even de goede woorden niet voor vinden wat ik er nou van vind 🥲.

1 like

Huh? Hoe bedoel je?

Zelfs toen Kourtney en Scott uit elkaar waren (nadat hij vaak vreemd ging, verslaving etc) zei haar familie tegen haar: je kunt nog wel kinderen met hem krijgen. Jullie krijgen mooie kinderen samen, en dan hebben ze allemaal dezelfde vader

Toen Kim en Kanye moeilijkheden hadden met zwanger worden, zei Kim zoiets als: we hebben gelukkig genoeg embryo’s etc laten invriezen. Zelfs als we uit elkaar gaan, kan ik nog wel een broertje/zusje voor de andere kids regelen met dezelfde vader

Dit kwam gewoon allemaal in beeld in de serie maar dit was in grote lijnen wat ze zeiden

8 likes

En dat is perse… erg?

1 like

? Dat zeg ik niet. Ik dacht dat je opheldering vroeg over waar die opmerking van zelfde vaders vandaan kwam

Tja om dat principe als absoluut uitgangspunt te nemen? Geen idee nog niet aan de orde gehad zelf haha

Ja vind het best raar om te stellen dat “die familie” alle kinderen van dezelfde man wil. Alsof wij kunnen oordelen over hun relaties en de afspraken die ze gemaakt hebben. Maar I won’t shoot the messenger, jij zei het niet haha

1 like

Ja je moet ook even notskinnybutnotfat volgen op insta, zij had ook al die trucjes door hahaha

Oh zo. Ja dank haha maar het is dus wel meerdere keren aan bod gekomen tijdens het tv programma, dat meerdere familieleden dit beaamden en uitspraken maar geen idee verder

1 like

Maar niemand oordeelt toch? @Maurice zegt alleen dat ze dat denkt, wat blijkbaar dus ook zo is. Daar wordt verder geen mening over of oordeel over gegeven.

3 likes

Ook hier in Nederland gebeurd dat veel hoor. Ik ken meerdere gezinnen die uit elkaar gegaan zijn maar nog wel samen kinderen gemaakt hebben erna. Met de reden idd. Dan heeft het kind dezelfde ouders als broer/zus/het

1 like