FF Boulevard #6

Ff ordinair roddelen over uiterlijk maar ik vond Jane Fonda altijd zo goed gebalanceerd tussen cosmetische ingrepen en nog een beetje naturel rimpels, maar t nieuwe seizoen van Grace en Frankie is ze net te veel strak getrokken “naar mijn smaak”
Vind dat alleen Cher staan eigenlijk

Lijkt me wel lastig ook hoor op die leeftijd, op een gegeven moment is het denk ik óf extreem volume verlies en rimpels, óf onnatuurlijk strak. Heb ook wel eens gelezen dat fillers juist meer ruimte creeëren onder je huid waardoor je steeds meer/onnatuurlijker filler nodig hebt.

6 likes

Ze is 83. Lijkt me echt kut dat je op zo’n leeftijd nog steeds kritiek krijgt op wat je wel of niet met je lichaam uithaalt.

25 likes

Mooi ja, dit staat ook in de bijbel.

2 likes
4 likes

Ja werd al helemaal blij van deze referentie van @Gato. Correct gebruikt ook nog. Trots

4 likes

Mama Hazes kan prima vriendinnen worden met de mama van Jan Smit. Die ging destijds ook he-le-maal los over Yolanthe.

2 likes

Gerda bedoel je.

1 like

The OG Gerda :heart:
Legendarische televisie was dat.

alles-is-weg

49 likes

M’n zus zei eens dat ik op Gerda leek toen ik een keertje boos was op haar, en ik denk daar heel vaak aan.

31 likes

Excuse me

image

46 likes

Love dit. Dat die omhooggevallen bn’ers dit niet kunnen handelen was te verwachten.

8 likes

  • Ja is poëzie toch?
  • Gewoon de bittere werkelijkheid
  • Marco is m’n boo
  • Kraagje omhoog en moraal omlaag

0 stemmers

4 likes

Is deze diepzinnige tekst ook door Ewbank geschreven? Wat een talent toch! Ik huil van de diepgang.

21 likes

Wie is nu aan de beurt voor een diepzinnig duet na Snelle en Rolf?

5 likes

Ik denk een trio met Suzan en Freek

9 likes

Zo zoetsappig dat het glazuur van je tanden zal springen :nauseated_face:

5 likes

Met een snufje Bløf. Misschien iets over de zee! Ik pies nog net niet in m’n broek van anticipatie.

De dag de je wist dat zou komen wakker worden stamppot eten jas aan :notes:

7 likes

Wat vind je omhooggevallen aan deze reacties? Ik snap bijvoorbeeld de reactie van Jorik van Wageningen wel. Hij vindt dat de leden iets te zeggen moeten hebben over zo’n besluit of dat er in elk geval eerst over gesproken wordt. Dus meer kritiek op de governance (kan ff niet op een beter woord komen) en vindt het proces ondemocratisch. En wat andere reacties die ik lees gaan meer over helpt dit vrouwen in film vooruit? Vind dit geen gekke of onverwachte reacties, lijkt me alleen wel slimmer om die discussie eerst intern te voeren.

Heb ook niet het idee dat iemand per se tegen genderinclusiviteit is, komt op mij over dat ze zich vooral gepasseerd voelen

12 likes

Ah gemiste kans Bittere Waarheid was mooi geweest in de poll haha