FF Boulevard #6

Ik denk dit eerlijk gezegd ook. Denk eerder bedoeld van skip dat diner; doe eventjes geen koffie buiten de deur maar doneer. Hij doet namelijk erg veel voor goede doelen, of mensen.

40 likes

Idd misschien een beetje (heel erg) raar en vreemd verwoordt maar ik zie hem wel vaak dingen delen, vragen stellen en dingen doneren. Dan vind ik dit 10 x beter dan al die BN’ers die stil blijven en hun platform niet voor dergelijke zaken gebruiken.

18 likes

Ja het is misschien een beetje cringey verwoord zo, maar ik denk dat hij zo wel wat volgers inspireert om misschien het zelfde te doen en ook wat te doneren. Alleen maar goed dan toch?

7 likes

Doneren is natuurlijk altijd goed, maar op deze manier lijkt hij vooral te willen zeggen ‘kijk eens wat een weldoener ik toch ben’.

3 likes

Mja ik vind “geen fles rose drinken Ă©n geen taart” alsof je een mega offer brengt (terwijl je wsl zoveel geld hebt ook) niet echt heel sympathiek overkomen. Ik vind het mooi dat hij veel doneert maar de nadruk ligt wel heel erg op de sociale ongelijkheid hier. Ik vind het heel naar op deze manier. Maar snap je punt!

5 likes

Dat is het toch al snel als je post over dat je gedoneerd hebt?
Bas is trouwens een kwal hoor, maar we kunnen nog wel een rijtje bn’ers hier posten die gepost hebben over doneren of hoe erg ze het vinden. Los van de mensen die ook informatief goede dingen delen.

4 likes

Ja ik denk dat dit altijd een beetje dubbel is. Komt altijd een beetje borstklopperig over, anderzijds denk ik dat (zeker iemand met zoveel invloed) wel echt een voorbeeld kan zijn. Dus door dit te delen, voelen anderen zich dan geĂŻnspireerd en volgen ze hem.

En eerlijk, als die mensen zich daar dan goed over voelen
 who cares, elke euro is welkom.

17 likes

Dit zit sowieso wel in de aard van de mens. De een brengt het wat subtieler dan de ander, maar de meeste mensen willen graag dat andere mensen weten dat zij iets goeds hebben verricht.

Ik hoorde eens van een islamitische vriendin dat in de islam, je de meeste beloningen krijgt voor een goede daad verrichten wanneer je dit niet doet om gezien en gewaardeerd te worden, en je het dus eigenlijk voor jezelf moet houden wanneer je iets goeds hebt gedaan voor een ander. Vond ik wel mooi.

11 likes

Ja dat is waar. En het gaat er onder de streep inderdaad onder dat er geld binnenkomt, en gezien hij een groot bereik heeft zijn er vast mensen die hem hierin volgen

1 like

Ik denk eerlijk gezegd dat hij het juist ironisch bedoelt en het niet borstklopperig is. Hij laat zo het contrast zien en hoe belachelijk het eigenlijk is als je niet doneert terwijl je wel zo voor vier dure strandbedjes zou betalen.

25 likes

Hahaha ik ga stuk om dit:

Love lekker roddelen over bn’ers, maar sommige mensen nemen dit zo serieus :joy::joy::joy: alsof ze overal bij zijn geweest. ik denk altijd dat dit dezelfde mensen zijn die acteurs uit GTST aankijken op de acties van hun personages.

13 likes

Wel sad dat ze bijna allemaal een minderjarige Rachel een slet noemen (wie de fuck zegt over een 14 jarige met de billen bloot) omdat een getrouwde volwassen volkszanger met een kind naar bed ging.

Bash senior eerst maar eens, als we het toch over Engnekken hebben.

52 likes

De fans van AndrĂ© Hazes zijn extremer dan de gemiddelde voetbalhooligan. Die man is in hun ogen een soort God die niks fout kon doen terwijl het waarschijnlijk dezelfde mensen zijn die schuimbekkend achter potentiĂ«le pedo’s aanrennen omdat het op feesboek gestaan heeft.

26 likes

Ja wĂĄĂĄrom is dit geen grotere rel in de wereld? wtf echt. Ze was 14. Veertien!

21 likes

Ja, je linkerhand mag niet zien, wat de rechterhand geeft, zeg maar :sparkling_heart:

3 likes

Ja dit denk ik ook! Dat het meer is om andere mensen aan het denken te zetten van ‘Goh, ik kan inderdaad ook een keer buiten de deur lunchen overslaan en die 15 euro die ik daarmee bespaar doneren.’ Hij heeft genoeg geld om 4 dure strandbedjes, een uitgebreide lunch met rose en taart te betalen en alsnog te doneren. Overigens vind ik het zelf ook niet zo erg als mensen laten weten dat ze gedoneerd hebben. Aan de ene kant kan het borstklopperig overkomen, maar het kan enerzijds mensen aansporen om ook te doneren en anderzijds vind ik het eigenlijk ook niet zo kwalijk als mensen het doen om zich goed over zichzelf te voelen. De intentie van de donatie (pure goedheid of (ook) om jezelf goed te voelen) doet naar mijn idee niets af aan de donatie zelf. Een donatie van 20 euro voor een goed doel blijft een donatie van 20 euro die goed gebruikt kan worden, ongeacht de intentie waarmee het geld gegeven is.

5 likes

Haha ik zag net anna nooshin heel ongemakkelijk bij iemand voor op het fietsrek zitten en ze kwamen amper vooruit đŸ„Č ze zat ook een beetje als een bozige kleuter

47 likes

Hoe was haar haar in het echt?

4 likes

Ja dat haar trok gelijk de aandacht! Ik heb nog een foto van het tafereel maar dat is misschien een beetje lullig om te posten

2 likes

Dan post ik t filmpje wel even:

5 likes