FF Boulevard #6

Probeert Boulevard nou stemmen te winnen voor de Televizierring over de rug van Peter?

Papaweken :crazy_face:

@Duchess verbaast me niks

2 likes

Achtergelaten ook echt, alsof ze dat kind op straat heeft gedumpt. Heus wel dat ze iemand heeft gezocht die goed voor dat kindje kan zorgen. Weet niet of de vader in beeld is, maar zo ja dan zou hij waarschijnlijk voor dat kind hebben gezorgd. Als je erover nadenkt is dit eigenlijk ook nog een belediging naar de vader, alsof hij niet voor zijn kind zou kunnen zorgen een paar weken in zijn eentje. Als mannen maanden voor werk weg zijn gaat ook niemand janken en hysterisch doen alsof dat kind te vondeling is gelegd

7 likes

Ik kan me anders echt nog perfect herinneren wanneer mn moeder mn luier verschoonde of mn vader hoor, jij niet?

2 likes

Waar?

Kun je je voorstellen dat ze bij het afgelopen EK na afloop in de studio zouden bespreken ‘Ja hij heeft goed gespeeld maar waarom is hij wekenlang van huis en wie zorgt er voor de kinderen?!’.

76 likes

Ik zag een fragment voorbijkomen dat ze opriepen tot stemmen waarbij dat aangehaald werd. Maar ik kon het net niet goed horen en kon het fragment daarna niet meer vinden, dus ik was benieuwd of iemand hier het wist.

Bridget zei afgelopen week iets als ‘ we verdienen zeker een nominatie na het rotjaar wat we hebben meegemaakt’.

1 like

Promenade heeft het daar ook nog even over. Kan het programma sowieso erg aanraden.

7 likes

Promenade is zo grappig, echt geweldig programma

6 likes

Ik echt niet, alleen 1 keer dat ik al ouder dan 3 was(want we woonden al in het nieuwe huis en ik was met mijn fisher price school aan t spelen) en mijn vader boos werd omdat ik in mijn broek poepte(mijn schooltje was veel toffer dan naar de wc gaan)

Volgens mij vervagen herinneringen voor je 3/4e levensjaar heel snel, ik maakte een grapje, bijna niemand herinnert zich echt actief dingen van de baby/peuterjaren

2 likes

Ik weet niet echt waar zij thuishoren; ex on the beach, tempa? Haha. Raar ook dat hij haar sowieso niet volgde

3 likes

Hier een Facebook link naar het fragment uit het programma Promenade over Bridget

2 likes

Classy om je relatie perikelen met de vader van je kinderen zo online te knallen. Geloof best dat hij een zak van een vent is, maar deal daar dan privé mee joh.

16 likes

Zo gaat het altijd met hun. Net als Samantha, Niels&Rosanna, Michella Kox en consorten die alles online dumpen

Wat is Bas Smit toch een vreselijke vent

15 likes

Wat een offer zeg. :clap::clap::clap::clap::nauseated_face:

6 likes

pffff hoe kan hij zelfs dit om zichzelf laten draaien :face_vomiting:

18 likes

Volgens mij doet en doneert hij wel veel voor goede doelen. En is dit een (beetje vreemde) manier om anderen in te laten zien dat ze wellicht ook wat kunnen missen

56 likes