FF Boulevard #6

Wat is er gespoiled dan?

2 koppels gaan vreemd en eentje verlaat het programma vroegtijdig.

@anon18050057 ze gaven spoileralert dus als je niet had willen weten had je niet hoeven kijken.

3 likes

Is dit het nieuwe standaard? Dat er elk seizoen minimaal Ă©Ă©n reserve koppel wordt ingezet. :weary:

7 likes

Hahaha ja blijkbaar😂

Het heet Love or Leave en de stellen kunnen naar huis als ze hun antwoord hebben gevonden dacht ik.

2 likes

Ja true, maar leave kan ook staan voor bij het laatste kampvuur niet verdergaan samen :woman_shrugging:t3:

Vind het echt een irritante toevoeging in ieder geval.

3 likes

Ja dan wordt het helemaal makkelijk om het als een weekje vakantie te zien en dan naar huis te gaan.

2 likes

Ja klopt, maar 1 spoiler vond ik nog wel oké maar dat daarna ALLES verklapt ging worden had ik niet door

6 likes

Paar volgers erbij spondealtjes maken en huppekee

1 like

Het lijkt wel ja. 1e keer was het een kijkcijfersucces blijkbaar, dus voor herhaling vatbaar dat een stel naar huis gaat.
Die Sonny had op zijn insta via zo’n vraagsticker de vraag gekregen of ie jaloers was op Ricky. Toen had ie gezegd nee het liep toch al op z’n eind met Jaydi en we deden mee omdat we allebei een carriùre boost wilden, dat is gelukt. En hij vond het natuurlijk heel fijn om ze gelukkig te zien, want hij ziet mensen graag gelukkig :clown_face:

5 likes

Dat is z’n purpoos

9 likes

Ik herken Roxeanne hier gewoon echt niet in, hoe ik ook m’n best doe. Jullie wel? Wel mooie foto’s.

1 like

Ze lijkt zo een beetje op Davina Michelle

10 likes

Ja dat zeggen ook veel mensen in de comments. Maar ik zie helemaal niet dat het Roxeanne is, zo gek!

Ik snap wel wat je bedoelt. Als het er niet bijstond weet ik ook niet of ik haar herkend zou hebben!
Denk combi met ander kapsel, wenkbrauwen opgetrokken/anders getekend
Idd mooie foto’s wel

Wist niet dat die Siko zo een celebrity kapper is (doet ook Monica’s haar)

1 like

Siko zat vroeger meer in de fashionscene. Heb wel eens op set met hem gestaan. Maar na het openen van zijn eigen salon is dat meer zijn focus geworden en met sommige bn’ers doet hij meer samenwerken dan enkel een keer kleuren en knippen omdat hij dus ook rete goed is in stylen.

1 like

Ja wow dacht ook even dat zij het was

Ik luisterde zojuist naar een recap van hoe Janet Jackson zomaar gecanceld werd omdat de wereld vrouwen haat :face_vomiting:

Ik wist dat er toentertijd en jaren later nog steeds ophef was maar ik wist niet dat het zo erg was? Om te janken.

12 likes

Dit is toch om te janken. Volgens mij is die ‘discussie’ er nooit geweest bij de mannelijke deelnemers met kinderen?

82 likes

Jody Bernal liet zijn hoogzwangere vrouw ook achter. En dat was allemaal prima?

De wereld haat vrouwen echt.

Edit: eigenlijk draag ik ook bij aan het frame dat er iets verkeerds gedaan wordt nu door over ‘achterlaten’ te praten. Deze mensen hebben onderling gewoon een afspraak gemaakt dat ze voor hun werk een paar maanden van huis zijn. Man, dan is er niks aan de hand in je relatie, gaat de media zitten stoken voor niks.

29 likes