FF Boulevard #6

hahaha ja echt heel erg xoxo gossip girl-ish

3 likes

Yvonne is echt pure trash.

Zo ontzettend goor om over zwangerschappen te speculeren en dan tot in dr gespraytanden teentjes beledigd te zijn om die gare reactie.

giphy

35 likes

Hm, ze gaan wel een gender reveal geven zag ik dus vind dat wel tegenstrijdig.

3 likes

maar die wordt dan wel weer genderneutraal zei ze.

13 likes

Huh hoe doe je dat?

2 likes

Huh? Dat is toch per definitie niet genderneutraal?

4 likes

Ja dan wordt het toch gewoon een baby reveal, aka zeggen dat je zwanger bent.

6 likes

Congrats for having me, xoxo, gossip girl

6 likes

Ik zag dat Xelly (de zus van Yolanthe) laatst op een foto van Hella had gereageerd met ‘is dat een preggo handje?’ Hella reageerde ook daarop dat dat niet het geval is. Maar waarom zo openlijk iemand vragen of ze zwanger is?

Vond dat zo ongepast :sweat_smile:

6 likes

Denk eerder dat het gewoon een grap is om andere mensen voor te zijn! Kan het beter een bekende “vragen” natuurlijk.

3 likes

Dus dat! :100:

alles beige

1 like

Over dat filmpje van Anna
Ik vind het echt zo irritant dat zij meteen naar haar woordvoerder o.i.d kijkt en dan tegen haar zegt “hier gaan we het niet over hebben”. Zo van " los dit op". Ze kan toch zelf op een normale manier antwoord op die vraag geven, doe niet zo prinsseserig

1 like
131 likes

Ik moet beetje huilen van blijdschap haha

3 likes

Goeie eerste stap, blij dat hij op rot.

Nu is het afwachten wat er met het conservatorship gaat gebeuren.

10 likes

Plus de rest van de familie en hopelijk krijgt ze haar miljoenen terug.

2 likes

Denk dat er niet te vroeg moet worden gejuicht, er wordt gezegd dat hij zal opstappen als er een nieuwe is en nog wat voorwaarden. Het klinkt mooier dan het is. Ze is zeker nog niet ‘vrij’.

14 likes

Het schijnt ook dat het conservatorship eindigen in Amerika veel lastiger te realiseren is in vergelijking met bijvoorbeeld Nederland.

Wel een beetje jammer dat Juicechannel nu echt het HELE seizoen van Tempa heeft gespoilered.

10 likes