FF Boulevard #6

geen fout maar bedoeld als grap

1 like

Oh hahahaha, zie dat nu pas. @Pierlala

Ooooh, ik snapte het al niet hahaha.

Zulke grappen waren 5 jaar geleden leuk, nu is het vooral de boomers proberen ook nog mee te doen.

2 likes

Zusje/manager van Anna reageert ook even op Yvonne

22 likes

Ik vind Yvonne echt heel erg stom, maar ik vind dit ook wel heel onprofessioneel eigenlijk.

79 likes

Dit kan toch niet echt zijn haha wat erg

6 likes

Eens. Ik kan ook niet precies de vinger leggen op het moment van omslag, maar Anna is idd wel een ‘vallende ster’.

9 likes

Jeetje wat onprofessioneel. Verbaast me eigenlijk niks :joy:

19 likes

Ja leuk ook dat die best friend van Romy ineens onderwerp van gesprek wordt zo

8 likes

Hahahahahaha die onderwerpregel???
Ik vind me dit toch mooi hè wat een verschrikkelijke mail

Anna Nooshin :heart: your fav obsession

Ook deze: (waar ik overigens de rechterhand van ben al 3 jaar)
Oh wat een kutwereld moet dat zijn zeg de wereld van Anna
Edit: maar wat erg ook dat ze ook gelijk even dat nieuws over die ene Sabine deelt? Doe normaal man

17 likes

Haha het is ook een heel onnodig effect, zo van “deze is voor mensen met epilepsie” (kermis-stem) heel random

1 like

Die Yvonne zit alleen maar te watertanden als ze zulke berichten krijgt, snap niet dat mensen zo dom zijn om haar op deze manier te endorsen, ookal denken ze dat ze dat niet doen.

20 likes

Hallo hebben jullie al gezien dat ze (Famke en Denzel) hun kind genderneutraal willen opvoeden? Ze zegt ‘niet alleen qua kleding, maar alles’. Ben hier serieus enthousiast over, had ik niet achter haar gezocht eigenlijk. Daarna zegt ze heel lief ‘ja want je weet nooit waar de kleine op gaat vallen’ alsof gender en seksuele geaardheid hetzelfde zijn

28 likes

Anna/Aida hadden dit gewoon moeten negeren. Of het bericht moeten stoppen na de eerste zin.

6 likes

Hahahaha next level petty dit

5 likes

Haha ik lees dit gewoon met Anna’s stem en dan klopt het gewoon helemaal (geen idee hoe haar zus klinkt)

2 likes

:expressionless:

2 likes

Is inderdaad niet professioneel maar hoef je ook niet altijd te zijn naar mensen die de grens zo opzoeken, vind ik. Bedrijven (wat Anna met haar merk ook is) moeten altijd maar geduld hebben onder het mom van ‘professionaliteit’ terwijl de andere partij soms denkt dat voor hen geen fatsoensnormen gelden.

Waarom suggesties over zwangerschappen en shit erin gooien? Kan me voorstellen dat je dan ongewild de behoefte voelt om dat de wereld uit te helpen. Het is wat anders om Anna verantwoordelijk te houden voor haar acties dan zo te zitten wroeten in mensen hun privé over zulke onderwerpen. Die Yvonne mag echt eens goed op haar plek gezet worden, want als het om haarzelf gaat, geeft ze niet eens thuis. Kan mij echt niet voorstellen dat mensen met haar geassocieerd willen worden, wat een naar naar mens.

10 likes

Ze heeft een hele andere soort stem! (Niet net als Anna de manic Pixie cute girl)

1 like