FF Boulevard #6

Wow gisteren aangekondigd dat ze samen is met die Denzel en vandaag is ze al een paar maanden zwanger.

9 likes

Maar ik snap ni. Was toch al heel lang bekend dat zij samen waren? Selfies enzo

9 likes

Geen idee ik volg ze niet. Ze hebben het iig aangekondigd gisteren met “its official”

1 like

Wel leuk dat ze voor een stukje Satie kiest in dat filmpje.

6 likes

Ja ze zeiden wel dat ze al iets van een jaar samen zijn. Ik heb mijn relatie ook niet vanaf dag 1 op social media gegooid. Al telt het natuurlijk wel pas vanaf dan.

3 likes

Saté? Ik heb helemaal geen saté in mijn aankondiging!!!

Aldus Famke

3 likes

“Wrang om Bb-ers over hun vlinders in hun buik aan te horen” euh vlg mij is het experiment best mislukt en heeft niemand echt vlinders!?

Behalve Caroline leek best teleurgesteld toen Mark wegging? Maar was niet wederzijds

Ik vind ‘depri’ maar gek gebruikt in dit stuk

4 likes

Sowieso al dat gespeculeer over z’n mentale staat. “Volgens de Weekend”
ik bedoel


De mediacourant is ook echt wel het afvoerputje van de roddelpers hoor (oké misschien is roddelpraat dat, maar het ligt er niet ver vanaf)
Ze hebben niet voor niks geen reacties meer onder hun artikelen het is echt Ă©Ă©n en al treunis

4 likes

Misschien is die Art wel iets voor Debbie.

7 likes

Zat ik ook te denken. EĂ©n grote plottwist haha. Hij stelde wel vragen aan haar dus daar heeft hij al punten mee gescoord :laughing:

1 like

Begin 20
Zwanger van iemand die je een paar maanden date

Een grammetje geluk gewenst

28 likes

Ik dacht even ‘sinds wanneer is het uit met Sophie Hildebrand?!!’, maar zij heeft een relatie met Waldemar Torenstra, ik houd die twee niet uit elkaar :sweat_smile:

28 likes

Haha snap wel wat je bedoelt ja! Art en hij komen wel uit dezelfde batch ja

1 like

:slight_smile:

51 likes

Ze lijken echt veel op elkaar maar toch vind ik dit echt een rare fout, haha

1 like

dit is geen fout, dit noemen ze ‘dubbelgangers’

7 likes

Ze hebben toch de verkeerde naam onder de verkeerde foto gezet? Moeten precies omgedraaid zijn.

Daarom staan die beroepen toch ook tussen aanhalingstekens. Die hebben ze ook omgedraaid.

2 likes