FF Boulevard #6

Britney die voor t eerst in d’r leven een Ipad heeft gekocht en helemaal blij daarmee is, wholesome.

15 likes

Ik ook niet! Zat er juist op te letten. @monkeyslut wat zeiden ze erover dan?

1 like

Oh waar zie je dat? Ging meteen naar haar insta maar kon het niet vinden.

Misschien ben ik in de war met realityfbi! Weet het niet meer precies, maar iig kritisch. Er werd ook een screenshot gedeeld van een gesprek waarin Yvonne vroeg “waarom doen jullie dit nu?” oid.

1 like

Ja dat was alleen realityfbi vlg mij
Haar “partners” (de gebruikelijke kanalen die continu van elkaar reposten en shout-outs doen) waren heel stil

3 likes

Ja ik breng jullie graag weer even op de hoogte van deze belangrijke gebeurtenissen

30 likes

Ligt het nou aan mij, of deelt die site de ‘beruchte’ foto van dat zogenaamde haarstukje niet eens? :laughing:

10 likes


Ik hoop echt dat britney zelf haar IG beheert enzo want ze post veel de laatste tijd over dat ze meer kan en mag en allemaal sneren naar mensen die er niet voor haar waren.

12 likes

Arme, arme vrouw. Ik hoop zo dat ze gelijk krijgt en haar eigen leven kan gaan invullen❤️

1 like

Jamie Vaes vliegt soms voor een dag naar Amsterdam vanaf ibiza? Het lijkt wel alsof ze wekelijks voor een bak koffie naar amsterdam vliegt (a.d.h.v. stories) Best wel schandalig toch?

9 likes

Daarom zouden vliegtickets minstens 10 keer zo duur moeten worden. Hoewel je je dan nog kunt afvragen of het dit type mensen doet stoppen om vliegreizen te maken :worried:

10 likes

Nope

3 likes

Wss vliegt ze met een privéjet

Of ja, het zou me niet verbazen in ieder geval

1 like

Die Fatima Moreiro de Melo ofzo vloog voor RTL Boulevard 3x (!!) naar Tokio en direct weer terug, alleen maar om sporters in het vliegtuig te kunnen interviewen op de vlucht naar NL. Dat vind ik ook zo belachelijk :rage:

19 likes

Ik vind dit ook echt belachelijk, ook omdat je gewoon midden in een pandemie zit en het vliegtuig dan niet het meest veilig is. Maar het was geloof ik niet specifiek voor Boulevard, want ze noemde daar tig keer waarvoor ze het deed (ben het alleen al weer vergeten) maar dat was oa een samenwerking met KLM dusja :upside_down_face:

1 like

Ja ze zei vol trots dat ze alle klm huisjes ging verzamelen. Trut

2 likes

Dus terwijl KLM miljarden van de regering krijgt en hun werknemers bang zijn/waren hun baan te verliezen zit het bedrijf lekker mensen te sponnen?
Simon-Cowell-eyeroll-gif

24 likes

Je treft daar ook weer de ‘onschuldige’ mensen mee helaas (degenen die bijv sporadisch op familiebezoek willen en daar hard voor sparen, vlieverkeer is meer dan pleziervluchtjes naar Ibiza). Maar de invoering van een soort ‘vliegpaspoort’ zou niet verkeerd zijn…dat als je meer dan X vliegbewegingen maakt in een bepaalde periode er een extra tax bovenop komt.

9 likes

Mee eens. Maar dan ook echt een gigantische extra tax zodat types als Jamie het hopelijk laten om het milieu zo extreem te vervuilen. En dan heeft ze nota bene zelf een kind :triumph:

4 likes

Famke Louise heeft blijkbaar een nieuwe vriend. Waar moet ik hem van kennen? :sweat_smile:

2 likes