FF Boulevard #6

Oh wow is zij dat! Was echt fan van die serie. Jeetje wat is zij veranderd dan… hoe heette die serie ook alweer?

2 likes

Connected! Hier staan nog een aantal hele korte filmpjes https://youtube.com/user/ConnectedNCRV

4 likes

Poeh ik lees net (toevallig) achter elkaar deze twee artikelen en zit met tranen in mijn ogen. Jeetje wat heftig allebei :frowning:

Echt zo zielig dat Dani zijn vriend dus heeft gevonden nadat hij zelfmoord had gepleegd.

https://www.ad.nl/show/voice-winnaar-dani-na-overlijden-vriend-ik-durfde-twee-weken-lang-geen-deuren-meer-te-openen~ad961940/

En Jan Rot heeft nog zo’n jong gezin :frowning:

https://www.ad.nl/show/jan-rot-geeft-medische-update-ik-word-niet-meer-beter~adaad53d/

2 likes

Haar ‘let’s go!’ klinkt precies als rapper Sjors :joy:

2 likes

Dat is bij iedereen die uit t zuiden komt :stuck_out_tongue: :joy: No shade, no shade.

2 likes

Heb soms bijna het idee dat ze dit accent nog extra aanzet ofzo?

Belandde in een YouTube loop. Echt in elk filmpje zegt Loes dat haar vader bevriend was met Andy Warhol, dat ze gedate heeft met een acteur uit PrisonBreak en dat ze iets ontworpen heeft voor Justin Bieber.
Zwanger worden van een Nederlandse C-ster past dan wel in dit rijtje!

9 likes

Michael vd Plas en Naomi zijn uit elkaar. Vraag me af of het nu “echt” zo is aangezien ze dat wel vaker zeggen maar dan de volgende dag of iets later gewoon weer bij elkaar zijn…

2 likes

Ja dat hebben we de laatste tijd vaker gehoord idd.

Hij gaat nu zijn pijlen op Yolanthe richten zag ik

2 likes

Wahahah ik denk wel dat hij kans maakt idd :rofl:

Mja wie niet waagt…

2 likes

Juicechannel is altijd iedereen aan t bashen die fake of niet eerlijk is. Nu posten ze zelf een foto van één of andere gozer voor een privéjet en vinden ze dat heel cool (gozer zal wel een vriend van hun zijn). Iemand reageert daarop dat dat privéjet gehuurd is voor een uurtje en hij z’n stickers erop heeft geplakt, en dat vindt Juicechannel dan ineens misgunnen :joy:
Wat hypocriet.

8 likes

Ja net zoals die webshop met van die afzichtelijke synthetische 13 in een dozijn kleding die ze elke keer promoten.

26 likes

Ben benieuwd hoeveel ze daarvoor vragen. Wel slim business model zo haha.

1 like

Ja hou oppp :sob: wat een armoe is dat zeg.
Ik heb ook het vermoeden dat die dj latu waar ze het altijd over hebben ook een goede bekende van ze is. Ik had er iig nog nooit van gehoord voordat juicechannel erover begon. Laatst werd het ze gevraagd via zo’n vraagsticker, maar ontkenden ze

15 likes

Ja sowieso, niemand heeft ooit van DJ Latu gehoord, maar de hele tijd zgn dingen delen over haar relatiestatus :face_with_raised_eyebrow: zo obvious

10 likes

Ze is dus vlogger?

1 like

Ze waren ook bijzonder stil rondom het relletje van lifeofyvonne.
Die gasten zijn zo vreselijk hypocriet.

3 likes

Ik zit ook altijd zo in tweestrijd met mezelf bij het volgen van die accounts. Enerzijds zijn ze inderdaad hypocriet en plaatsen ze soms speculaties die echt niet kunnen (zwangerschappen bijvoorbeeld), anderzijds smul ik af en toe ook echt wel van alle juice rondom temptation, bachelor, etc waarover ze veel meer delen dan bijvoorbeeld RTL Boulevard omdat Videoland ook van RTL is.

3 likes

Nee hoor ze waren best kritisch op haar?

Ik vind dat promoten van snel afvallen ook altijd zo raar

3 likes

Ik volg realityfbi sinds afgelopen week en dat is ook wel heeeel interessant. Het is komkommertijd dus die roddels vind ik wel grappig :woman_shrugging:t4:

1 like

Echt? O, dan heb ik niets gezegd.
Heb het nergens voorbij zien komen.