FF Boulevard #6

Love island

3 likes

Eerste seizoen Love Island

O jaaa ik zag ze laatst samen lopen in Amsterdam! Geen idee ook wie die guy is.

2 likes

https://www.ad.nl/show/ook-in-het-echt-david-schwimmer-en-jennifer-aniston-zijn-aan-het-daten~a11d4ade/

8 likes

Ohhh zo leuk

5 likes

Huh, omdat ze samen een wandeling maakte zijn ze nu aan het daten? :rofl::rofl:

7 likes

Hahaha dat artikel. :joy:

Ze brachten tijd door in Jens huis. ‘s Avonds kookte zij maaltijden voor hen allebei

Was wel mooi geweest als ze was gaan koken en tegen hem had gezegd, bestel jij maar een pizza of zo, dit is alleen voor mij :thumbsup:

39 likes

Wow wat Yvonne (:nauseated_face:) deelt in haar story van die Jarno (neef André Hazes) met zijn kindje… weet niet wat ik er van moet vinden

Wooow wat naar??? Dat meisje reageert er niet op, maar ze vindt het wel vervelend. En dan de vrouw die het filmt die moet lachen en als titel schrijft: ze zegt zelfs niks?! Nee duh het is een kind die begrijpt dit “grapje” niet. Wat heel begrijpelijk is. Pff echt heel erg zeg

7 likes

Ik vind het ook heel naar. Hij doet dit nu bij zn eigen kind dus? Ik voel me een boomer als ik dit zeg, maar met zulke mensen gaat het toch echt de verkeerde kant op in deze wereld? :frowning:

4 likes

Ik zag bij fawry ook dat er een hele persdag voor was ofzo? Je vindt jezelf wel echt mega belangrijk als dit de manier is om je relatie bekend te maken zeg.

Ik wist trouwens ook niet dat het nog een soort van geheim was. Dacht dat dat al openbaar was joh.

5 likes

Ik kwam hier net om dit te posten! Haha maar zo boeiend is het toch ook niet… rare actie van Cosmo wel om hier zo groots mee uit te pakken

1 like

Het is de dochter van zijn vriendin. Maar ik kreeg er ook een naar gevoel van. Dat meisje vond het duidelijk niet fijn maar durfde (?) er niks van te zeggen. En maar lachen samen. Ik zag al dat zij al gereageerd had dat de moeder maffia al begonnen was. Okay…

Ik vind het heel erg en walgelijk. Bah. Arm meisje, leuk om een kind zo voor lul te zetten maar zelf staat hij het meest voor lul. Wil het graag bij hem doen maar dan een stukje harder.

Nee, het is zijn eigen kind! Zij had het er over dat ze, nu ze zwanger is, al meteen de moedermaffia op haar af krijgt.

1 like

Wat gebeurt er dan? Ik weiger Yvonne te sponsoren :joy:

Oh ja je hebt helemaal gelijk! Ik zie alleen wat juiche over hun schrijft en volg ze zelf niet haha.

1 like

Juicechannel post het ook. Het meisje is een verhaaltje aan het vertellen en hij heeft haar tikken in het gezicht en trekt aan haar haar. Het meisje negeert het, hij vindt het heel grappig.

1 like
2 likes

Wow 20 jaar samen, dat is zo’n beetje je gehele volwassen leven

10 likes