FF Boulevard #6

Wat een enorm verschil zeg, die mond zonder fillers!

10 likes

Oy…dit ziet er gewoon uit alsof je door een wesp in je bek gestoken bent. Het past totaal niet bij d’r gezicht. Als ze t zelf mooi vind, prima.

12 likes

Hahaha ik had dit accent helemaal niet verwacht

16 likes

Wowie bij dat ben saunders filmpje is dr hele uitstraling ook heel anders, beetje kop van noord Holland ik woon net 2 weken in Amsterdam en bij dat filmpje bij harry mens ziet ze eruit als een golddigger throphy wife die een beetje knutselt.

Edit ik kan dit accent ook gewoon niet plaatsen :rofl:

12 likes

Ze praat wel wat chiller hier, dat eerste filmpje was ze echt heel hakkerig aan het schreeuwen

@Bergamot Is dit niet gewoon brabants?

5 likes

Ligt het aan mij of zit haar haar heel hoog? Alsof het een pruik is maar het is gewoon haar haar?

Die stem is ook zo bijzonder. Een soort hele milde rokersstem meets zachte G. Is dit Brabants of Limburgs ofzo?

3 likes

Ja zou best kunnen. Maar anders Brabants als India van de bachelor.

Nou ja in t eerste filmpje is ook wel Brabant net in de grote stad vibes
*disclaimers ik heb 20 seconden van beide filmpjes gekeken

India komt uit limburg

10 likes

22 likes

:joy::joy:
Dit gifje yes yes

2 likes

Ali B :wink:ze is gek op BNers

1 like

Die lippen, echt niet mooi.

Maar wat een onzin ook. Ze zegt dat je kunstenaar niet kunt worden, zo wordt je geboren.
Maar haar vader mocht geen kunstenaar worden van zijn ouders. Spreekt zichzelf lekker tegen.

8 likes

Zo’n verschil ook, haar mond met haar zusjes mond…

15 likes

hahaha ik ook niet, echt een soort van I can see your voice effect

2 likes

Hahah ja dat viel mij ook op

1 like

Oo zoo hahaha

2 likes

Dit is toch geniaal, die gast kijkt alsof ie water ziet branden :joy:

What a champ, trouwens. De rest leek langzaam dood te gaan.

16 likes

Ik herkende haar stem, ze zat vroeger in een reality-serie van de NCRV

3 likes

Oh wow inderdaad! Ik vond dat een heel leuke serie toentertijd, moet wel zeggen dat zij me als minste is bijgebleven van alle vrouwen die er in zaten. Ik weet nog dat ik Anne heel leuk vond praten en van Jojanneke vond ik het vet dat ze zo lekker het leven leefde wat ze wilde.

3 likes

Oh dit herken ik ja! Die serie was zo leuk!

1 like