FF Boulevard #6

Oh beetje type Jacobien Schumacher

9 likes

Ik vind dat eigenlijk bestwel triest…

Zeker als volwassene.

Maar gefeliciteerd met de kleine spruit, hopelijk zijn ze een beetje fijne ouders.

2 likes

Ja ik ging haar n.a.v. deze berichten opzoeken en toen zag ik staan dat ze mij een tijd terug een volgverzoek had gestuurd :joy: terwijl ik geen influenza ben en gewoon een gesloten account heb

2 likes

Volgens mij ook haha. Ik keek even op haar instagram en zag dat ze mij een volgverzoek heeft gestuurd :rofl::sob:

Edit: oo spuit 11 haha, hetzelfde dus als @Mr.Napkinhead

3 likes

Zoooo zonde van zo’n knappe meid :eek: ben benieuwd of het een gevalletje was als Ronnie Flex z’n eerste kind, lijkt er zo op het eerste oog wel op

1 like

Zag bij Juice dat Douwe aangeeft dat ze inderdaad geen relatie hebben met elkaar, dus ze is niet zijn vriendin.

Hier lijkt ze toch precies op Koen Kardashian met die lippen. Zo zonde dat iedereen altijd zo hetzelfde eruit wil zien

10 likes

Hahaha stel dat je zegt tegen een cosmetisch arts: ‘Ik wil dat mijn lippen eruit zien als die van een Kardashian!’ en je krijgt Koen Kardashian…

33 likes

Ze maakt gave dingen maar ik vind het toch moeilijk om me dit voor te stellen in de gangen van Buckingham Palace.

Of is dat dan eclectisch?

4 likes

https://www.hln.be/dossier-onderzoek-vermeend-kindermisbruik-vlaamse-acteur/vlaamse-acteur-51-uit-verschillende-jeugdreeksen-opgepakt-voor-vermeend-kindermisbruik-na-onderzoek-hln~a866e194/

Bah en hij heeft dus in heel veel kinderprogrammas gespeeld.

Ik hoorde het vandaag op de radio, vraag me af waarom hij anoniem gehouden wordt? Weet iemand dat?
Hoop dat het gerecht dit serieus neemt.

1 like

Om het gerecht zijn werk te laten doen. Komt steeds vaker voor dat er een (online) heksenjacht ontstaat waardoor het proces in het gedrang komt.
Daders krijgen regelmatig ook strafvermindering omdat ze reeds aan de publieke schandpaal zijn genageld. Wellicht ook om de slachtoffers te beschermen wanneer iedereen weet wie het exact is

3 likes

Ja dit las ik ook net, maar hij schijnt deze reactie ook alweer weggehaald te hebben. Vreemd

1 like

Ah ja duidelijk! Dank je voor de uitleg

2 likes

Dany van tvoh heeft zijn liedje uitgebracht ‘Fragile’

3 likes

Ah ja had er over gepost in de TVOH topic! Kort interview over de betekenis van het nummer

2 likes

In de meeste facebookcomments op artikels erover is hij al ‘ontmaskerd’ blijkbaar, echt gek hoe snel dat gaat.

Omdat het niet zo moeilijk was met de informatie die voor handen is.
Ik ben vanmorgen ook via de programma’s van Studio100 gaan zoeken wie het zou kunnen zijn. Ik heb ook een naam gevonden van een man die overeenkomt met de beperkte informatie en qua uiterlijk wel eens de gecensureerde man zou kunnen zijn.
Naar aanleiding van jou bericht ben ik snel op FB gaan kijken en het is inderdaad dezelfde naam als die ik vanmiddag vond.

3 likes

Heb je daar misschien dezelfde foto als hier :joy:

1 like

Huh nee haha, wat dan? Op instagram gewoon een. foto van mij.