FF Boulevard #6

ik begin door zijn formulering bijna af te vragen of het dan wel zijn kind is of dat hij gevraagd is om de vader van het kind te zijn ipv dat hij het biologisch is. dus die pro en con list lijkt mij niet eens zo vreemd, past wel bij zijn “wilde” leven.

18 likes

Ik heb hem in ieder geval deze week nog gespot op Bumble dus ik heb inderdaad het vermoeden dat het geen conventionele gezinssituatie is

7 likes

Erg verwarrend allemaal

42 likes

ik weet niet of het toen ook het ad was, maar hier doen ze ook ff een Anna met haarband foto

Voor de mensen die denken waar de fuck heb je het over:

Anna met haarband aka gebruik een niet zo charmante foto voor je nieuwsbericht

25 likes

Volgens mij was zij ook nogal fan van de methode “mensen volgen zodat zij mij terugvolgen”

3 likes

Seuw die bovenlip

33 likes

heb die een klap op dr muil gehad ofzo

16 likes

het lijkt een beetje alsof ze geen tanden heeft (van die celebs with no teeth), maar dit doen ze met opzet hoor 🥲 die foto in de post boven mijne was bijv beter

41 likes

Klopt. Zij heeft jarenlang semi populaire mensen continue gevolgd/ontvolgt op Instagram, Twitter en Tinder. Ze is zelfs van Tinder afgegooid om die reden. Die meid had letterlijk een dagtaak aan volgen/ontvolgen van mensen zodat ze op zou vallen.

Ze heeft vorig jaar nog een interview gegeven in Quest dat het haar grootste doel is om “beroemd” te worden.

Ze staat op Twitter bekend als een stalker.

( Dat vind ik nogal een heftige term, not my words)

2 likes

Ook van Tinder? Hoe krijg je dat voor elkaar

Oei haar kunst is wel echt nmsvpe

5 likes

Die “kunst” doet me echt heel erg denken aan klibansky
Die vervolgens weer flink heeft afgekeken van bv Jeff Koons.

12 likes

doet me denken aan die ene pretentieuze ‘artist’ die meedeed aan dreamschool voor de bekendheid wss en die studenten een geen stage wilde laten lopen.

edit: jaaa @Evenveel hij!

2 likes

Ik begrijp kunst niet zo goed maar ik begrijp dit al helemaal niet… ze maakt gewoon looney Tunes op dingen?

6 likes

Door dus continue profielen te liken en unliken, net zolang tot het profiel je opmerkt en je terug gaat volgen uit nieuwsgierigheid.
Zo verbreedde ze heel snel haar netwerk om haar schilderijen te verkopen.

2 likes

Ja en disney. Is dit geen copyright infringement?

3 likes

Ja, maar dat maakt geen kut uit als je jezelf profileert als een geweldige kunstenaar en honderdduizenden (nep) volgers hebt.

Het enige wat die vrouw wilde, en dit zijn haar eigen woorden, was “beroemd” worden. En nu produceert ze het nazaat van een BN-er.

Just saying.

4 likes

Huh, hoe werkt Tinder tegenwoordig als je opvalt door te liken en unliken?

2 likes

Rechts swipen, match opheffen, opnieuw liken.

Als je dat honderd keer per dag doet, valt het echt wel op.
Ze zegt letterlijk in dat interview dat ze iedereen op Tinder liked en unliked om haar following te laten groeien.

Vroeger (of nouja, vele jaren geleden) reageerde een kennis van mij altijd op haar posts op Facebook dus ik weet al lang van haar bestaan. Ik dacht toen altijd dat ze een hazenlip had gehad of iig een operatie/iets nav een ongeluk ofzo :sweat_smile: blijkbaar waren zulk soort fillers nog helemaal niet een standaard ding

8 likes