FF Boulevard #6

image

12 likes

Nou, misschien kan je kiezen voor een terugplaatsing van twee embryo’s, maar terugplaatsingen zijn lang niet altijd succesvol. Mijn moeder kreeg er 3 keer 2 embryo’s teruggeplaatst en later 3 embryo’s, daar is toch echt maar een kind uitgekomen.

9 likes

Kiest ze enkel voor ivf omdat ze een tweeling wil of had ze die ivf sowieso nodig? Of wordt dat niet benoemd?

2 likes

“Paris Hilton weet hoe ze het aanpakt: als iedereen over je praat, kun je dat net zo goed gebruiken om reclame voor jezelf te maken. De hotelerfgename las over zichzelf bij diverse roddelsites dat ze zwanger is en roept nu iedereen op naar haar podcast te luisteren zodat ze ontdekken of ze het ook echt is. Voor wie niet naar de aflevering van elf minuten wil luisteren: Hilton is niet zwanger, maar wil na haar bruiloft daar heel graag verandering in zien komen.”

Echt niet oke…

edit: het lijkt nu alsof het bericht van 13 juli is, maar het is van vanochtend

potver heb ik fake news verspreid

En ik dacht nog dat de vrouw na zoveel jaar eindelijk volwassen geworden was…:woozy_face:

Echt het geslacht aanpassen? Of bedoel je selecteren? Want aanpassen lijkt me onmogelijk en een grotere kans geven dat degene waarvan het geslacht aan is gepast hier later genderidentiteit problemen mee krijgt.

1 like

Dank voor de uitleg! Maar oogkleur kan dus wél aangepast worden, wow, dat wist ik niet.

3 likes

Is gewoon slim

1 like

Maar serieus wat is dit anders dan dat een YouTuber die z’n zwangerschap uitmelkt? Gender parties en al die gekkigheid…omdat het Paris is kan het ineens niet? Er wordt van alles over haar geluld, waar geen reet van klopt, en daar moet ze dan haar mond maar over houden?

Alleen maar goed dat ze het in haar podcast bespreekt. Zo kan het niet verdraaid worden in de media en krijgt ze extra luisteraars. Echt 0 verschil met een clickbait zwangerschaps related YouTube video.

27 likes

Is het wel oke om te speculeren over of vrouwen zwanger zijn?

3 likes

Nee en dat zeg ik toch ook niet? Dat ‘Echt niet oké…’ van mij sloeg op zowel media als op Paris. Dat ze zoiets kwetsbaars inzet om haar podcast te promoten vind ik gewoon een beetje vreemd en in mijn ogen is dit niet de juiste manier om ermee om te gaan (en ja ik vind het net zo erg als influencers dat doen).

Edit: het is verder natuurlijk totaal niet aan mij hoe zij ermee omgaat

1 like

Ik vind het niet zo heftig haha, wel irritant.

3 likes

Wat was dan wel de juiste manier geweest? Zij vraagt er toch niet om dat mensen fake nieuws over haar verspreiden, ik vind het niet meer dan terecht/normaal dat ze dan haar eigen platform gebruikt om het te ontkrachten

5 likes
1 like

Grappig, ik was eind juni in Waldorf en toen was hij er en hadden ze een gender reveal afternoon tea. Wist toen niet dat het van zijn kindje was (al hoeft dat niet natuurlijk, maar wel toevallig).

7 likes

Wow

20 likes

Wat een rockster die jongen!

42 likes

Ik volg die insta stories van Jaimie Vaes nooit… het lijkt wel alsof ze om de 3 dagen tussen Ibiza en Amsterdam pendelt :face_with_monocle:

3 likes

Haha waarom formuleert hij het zo raar
“ze heeft een heel mooi babietje in haar buik en ik mag daar de vader van worden”
Sowieso “heel mooi babietje in je buik”, ??, en mag daar de vader van worden klinkt alsof die baby daar is beland en Loes toen met een pro’s en cons lijst 10 mannen heeft afgestreept wie ze als vader voor het mooie babietje kiest.

67 likes