FF Boulevard #6

nee!! wat een goeie bedankt voor de tip. had al gekeken of hij zijn boeken zelf als luisterboek had ingesproken maar helaas niet.

2 likes

Dat heeft hij sindsdien ook elke aflevering gedaan, het werd op een gegeven moment bijna grappig… maar zo bizar dat hij zelf dus ook niet veilig bleek te zijn :pensive:

Wat een enorm gemis toch. Ik ken niemand die zich zo fel durft uit te spreken tegen onrecht. Het is al vaker gezegd, maar wie kan dit ooit over gaan nemen :frowning:

4 likes

Ik luister nu ook naar een podcast met Peter R. de Vries.

Ik heb echt een beetje wat jij ook hebt, ik vind het zo’n naar idee hij echt echt weg is.

Mijn vriend vindt echt dat ik raar doe omdat ik er nog emotioneel van wordt.

6 likes

Ik heb dit ook idd, ik denk er elke dag aan en ben ook bewust dingen van hem gaan terugkijken/lezen. Het is gewoon niet te bevatten wat er is gebeurd.

7 likes

Ik heb dit ook, alleen heb ik nog niks terug gekeken of geluisterd. Ik steek een beetje mijn kop in het zand denk ik 🥲.

4 likes

https://www.ad.nl/auto/tom-hanks-verkoopt-unieke-caravan-11-meter-lang-met-kleedkamer-en-handtekeningen~a14af22c/

Kan iemand mij sponnen, zodat ik dit kan kopen? :open_mouth:

3 likes

Zo leuk voor dr!

36 likes

Leuk voor haar! Wat ze zegt over IVF slaat helaas nergens op.

11 likes

Dusss ze is al ‘expecting’ maar ze kan nog kiezen voor een tweeling? We have been doing the IVF? Beetje IVF, beetje zwanger, tweelinkje… Haha wat issss dit

7 likes

Is the baby in her stomachje?

41 likes

Dat laatste stukje is wat ze in een eerdere podcast heeft gezegd. Ze zijn bezig met IVF en ze hoopte op die manier voor een tweeling te kunnen kiezen. En nu zou ze dus daadwerkelijk zwanger zijn. Ben benieuwd of het idd een tweeling is. :joy:

1 like


Linkje

2 likes

Ik lach hier harder om dan gepast is :sob::weary: Wie zei dat nou ook alweer? Jaimie Vaes?

3 likes

Ja haha

1 like

Dat zijn mensen met teveel geld die denken dat alles te koop is. Zoals een succesvolle ivf.

10 likes

Yup… en ook dat ze zegt dat meeste vrouwen dat zouden moeten doen. Ja joh iedereen gaat dat zomaar ff doen.

6 likes

Echt hè. Al die spuiten vol mee hormonen. Oogsten van eicellen. Etc. Zij onderschatten ontzettend wat het proces inhoudt. Het is wel zo dat hun omstandigheden beter zijn. Gaan naar privé kliniek en hoeven rest van de dag niets te doen (denk ik).

3 likes

Never forget

17 likes

Wow ik word hier echt heel verdrietig van, het gemak en de luchtigheid waarmee ze hierover praat. Zou haar wel door elkaar willen rammelen en vragen of ze wel in de gaten heeft wat ze zegt (bij wijze van spreken uiteraard, niet echt).

2 likes

Gvd. Rest in metal :pensive::heart:

4 likes