FF Boulevard #6

Nederland is gewoon veel en veel te traag gebleken in de aanpak van onderwereld criminaliteit. We voorkomen geen geweld in de onderwereld, we gaan er pas achteraan als het al gebeurd is.

Edit. Ik las laatst een interview met een Italiaanse opperrechter welke meerdere maffiabazen achter de tralies heeft gezet. Hij vond het bijna humoristisch hoe extreem naïef Nederland omgaat met dreiging van maffia bendes.

9 likes

Omg Bennifer is Insta official.

33 likes

Huh echt, wat dan? Ik zie op allebei hun insta’s niks. Zou wel helemaal passen bij die 2000s trend, kom maar door met die heupbroek en we zijn weer compleet

1 like

Laatste foto

8 likes

Ja je moet even swipen bij haar een na laatste post

2 likes

Ik vind die hele Bennifer reunion echt…typisch. Geloof er helemaal niks van. Maar Jennifer’s hele carrière bestaat uit opportunisme dus ach…ze is slim. En als ze elkaar echt leuk vinden, good for them.

16 likes

Misschien hoort dit meer in het wat je even kwijt wilt topic, maar ik merk dat ik nog steeds elke dag Peter R. de Vries specials wil zien op tv. Ik vind het ook naar om te lezen dat de bloemenzee in de Lange Leidsedwarsstraat is weggehaald. Ik wil helemaal niet doorrrr.

30 likes

Ik had begrepen dat het vooral te maken had met verwachte regenval en ongedierte, en niet met hem persoonlijk

7 likes

Gelukkig is dat op verzoek van de familie gedaan en bij een monument voor omgekomen vluchtelingen neergezet🙌 Hebben wij weinig over te vinden.

11 likes

Ik app om de dag naar een vriendin dat ik Peter mis :sob: Niet dat ik hem voor zijn dood nou dagelijks wilde zien maar hij was toch een soort anker.

6 likes

Wow je bent er weer

39 likes

Die bloemen liggen al 2,5 week weg te rotten, even cru gezegd. Ze moeten een keer weg.

Het zijn trouwens de bloemen van de uitvaart die naar het vluchtelingenmonument zijn gebracht, niet de verwelkte bloemen uit de Leidse.

11 likes

Wauw deze melding is echt intens, ongemerkt terugkomen is er niet bij blijkbaar :joy:

30 likes

Hahaha sjees :rofl::sob:

Ik kreeg deze week een uitnodiging voor de tienjarige (!!) reünie van mijn middelbare school en sindsdien ben ik helemaal op een
trip down memorylane. Vandaar @Luzarl

32 likes

Leuk! Hoe is het met je? Als je dat wil vertellen natuurlijk

1 like

Is ook zo. De bloemen lagen zo hoog opgestapeld en breed uitgelegd dat bewoners amper meer door hun deur konden of bij hun fiets konden komen. Als fietsen er al konden staan, want ook daar was nog maar weinig ruimte voor. Daarbij gaat het rotten en daar komen een hele hoop ongedierte op af.

Wel vind ik dat ze het van tevoren hadden kunnen doorgeven. Zodat de mensen die nog langs hadden willen gaan daar nog de kans toe hadden. En niet op de dag zelf aankondigen dat alles weg word gehaald, om dat vervolgens om 12 uur s’middags te doen.

2 likes

Ik vind het alleen maar romantisch hahaha.

2 likes

Ik ben door de zeeën aan interviews en programma’s van hem aan het gaan op youtube, maar dat maakt het tegelijkertijd nog treuriger dat er nooit iets nieuws bij zal komen :disappointed:

9 likes

Bestaan we al weer 3 jaar joh! :open_mouth:

7 likes

Ook alle podcasts waar hij te gast in was al geluisterd? Zijn er best een aantal!

2 likes