FF Boulevard #6

Jezus waar houden mensen zich mee bezig? Het gaat er toch om dat ze er zijn voor hem? Wat maakt het nou uit wat je aan hebt…Nikkie komt als Nikkie en John komt als John.
Dom gezeur.

65 likes

Ow echt? En bij Linda zeggen ze er zeker niks over omdat het Linda is.
Zij had ook decolleté.

Boeieee

Ja misschien heeft Peter wel 1000 keer complimenten gemaakt aan Nikkie d’r outfits en heeft ze iets uitgekozen waarvan ze dacht dat hij dat mooi had gevonden. Lekke misogyn ook weer om tieten in een verzorgde outfit ongepaster te vinden dan een spijkerbroek, daarnaast, De Vries lijkt me ook geen man om zijn dierbaren in iets te dwingen wat ze niet prettig vinden, hij droeg zelf ook altijd een spijkerbroek.

42 likes

Ik heb dit ook zo erg.
Ik wil er gewoon niet naar kijken, en vind het zo bizar van mezelf dat ik er van ontdaan ben.
Vorige week weet ik het aan pms, maar dat was het dus niet eens.

Ik vond zijn broer zo leuk :pleading_face: misschien kan die wat vaker op tv komen

6 likes

Ja echt een leukerd! En wat een herkenbaar gevoel sprak hij uit. Zo trots op hoe ze hem gedragen hebben maar ook zo’n verdriet.

2 likes

Maar echt! Vond t ook leuk dat Marieke ging vertellen dat Peter bij late night altijd bepaalde wat zij aan zou trekken haha, echt een hele cute anekdote

11 likes

En dat T-shirt van Nicky op het podium :cry:

2 likes

Is niet raar, heel erg herkenbaar. Ik zag de beelden ook terug en het besef dat hij in de kist ligt… ik wil het gewoon niet geloven. Ik realiseer me heel goed dat het voor mij geen verlies is maar dat dit voor familie en geliefden echt niet te bevatten is, maar het raakt me echt enorm en ik ben er gewoon door van slag.

12 likes

alsof je naar een toneelstuk zat te kijken. Wat een warm mens was het, heel bijzonder.

5 likes

Het nare ervan is ook nog dat ik “het” filmpje heb gezien. Totaal ongewild, want ik wist niet dat het dat filmpje was. En dat beeld blijft steeds terugkomen.

3 likes

Is dat die Wouter? Heb daar ooit marketing van gehad in mn bsc. Lijken echt inderdaad en beetje zelfde stem ook als ik het me goed herinner

1 like

Met wat voor gevoel sta je hier :woman_facepalming: :woman_facepalming: :woman_facepalming: :woman_facepalming:

Ja, alsof hij gaat zeggen dat hij er met een waanzinnig goed gevoel staat :woman_facepalming:t3:. Maar blame it on the zenuwen denk ik dan. Kan mij voorstellen dat het voor hem ook moeilijk is om te interviewen. Want alle vragen zijn in grote lijnen vooraf in te vullen.

1 like

Nou echt dit x1000. Ik heb het net even teruggekeken en ik snap ook echt niet wat er mis mee is? Het is een zwart jurkje. Já met wat meer decolleté en já van leer, maar dat past toch ook echt bij haar, zij heeft altijd zulke dingen aan. Echt raar om het ‘ongepast’ te noemen.

10 likes

Hij zit vanavond bij Humberto aan tafel

1 like

Nou ik zit dus daarom nu Humberto te kijken, maar helaas moet ik die onzin van die oetlul aanhoren die met Je.ff Bez.os naar de ruimte is geschoten (en helaas terug kwam)
:confused: :cry: :mad: :nauseated_face:

7 likes

Ooo wat een lieve man die broer :pleading_face:

3 likes

Inderdaad. Zit weer met tranen in mijn ogen. Wat is hen een verdriet aangedaan. :cry:

6 likes

Nou he wat een lieverd…hoe hij aan het eind vroeg “mag ik nog wat zeggen?” en toen iedereen wilde bedanken voor het medeleven en de warmte :cry: :heart:

23 likes