FF Boulevard #6

Bij rtl boulevard nu over de uitvaart van Peter vanmiddag.

Lijkt me ook heel heftig voor deze mensen dat zij daar vandaag waren en dan nu weer aan het werk zijn.

3 likes

Ja lijken niet normaal veel op elkaar. Snap alleen echt niet wat het zo iemand bezielt om die arme man na de uitvaart van zijn broer meteen een camera onder zijn neus te duwen

13 likes

Ja… En dan vraagt de reporter ook nog “Hoe is dit voor jou?”
Ehh ja wat denk je zelf

15 likes

Vind het ontroerend dat o.a. die 2 mannen van de puttense moordzaak de kist droegen. 2 Mensen waar hij zich zo hard voor heeft ingezet die hem nu dragen, bijzonder.

100 likes

Ik kreeg net ook tranen in m’n ogen toen ik foto’s zag van de ouders van Nicky Verstappen samen met de ouders van Tanja Groen, en een foto van de moeder van Nicky met die officier die pleitte voor de straf van Jos B., zoveel verschillende mensen die hij min of meer bij elkaar heeft gebracht, erg bijzonder.

19 likes

Godver ik kijk nu boulevard en kan maar niet begrijpen dat zo’n kut pleuris zielig zogenaamd crimineel ventje dit gedaan heeft

34 likes

Ik ben de afgelopen dagen echt veel bezig geweest met Peter R. De Vries. Ik moet steeds aan zijn kinderen denken. Mooie uitzending nu van Boulevard, al had ik persoonlijk buiten geen verslag gedaan na de dienst.

7 likes

Ik kan me zo indenken dat rtl boulevard exclusief toegang heeft gekregen om hier verslag van te doen en dat aanwezigen daar van op de hoogte waren. En dat een reactie off camera netjes gevraagd is.

6 likes

Ja ik denk ook dat dat in samenspraak met de familie is gegaan. De familie gaf ook updates aan rtl boulevard toen Peter nog in het ziekenhuis lag en zijn overleden is ook via rtl bekend gemaakt.

2 likes

Dat denk ik ook. Volgens mij is er de afgelopen week wel gebleken hoe collectief het verdriet was in het hele land. En dat er bewust is gekozen door de nabestaanden om een deel publiekelijk te doen. Vond dat Boulevard het heel netjes had laten zien.

Had zelfs sympathie voor Nikkie Plessen, voelde haar verdriet oprecht in haar stem toen zij over hem sprak.

4 likes

Jezus zo heftig die beelden van het afscheid. Ik heb altijd al zo veel respect en bewondering voor mensen die kunnen spreken op een begrafenis/afscheid, maar nu helemaal.
Ik schiet zelf elke keer vol als ik al hoor “Peter is er niet meer”.

12 likes

Pff steeds als ik meer over hem hoor vind ik het alleen maar nog erger :sleepy: hoe heeft hij in 1 leven zoveel kunnen doen en betekenen voor mensen…

7 likes

Ik ga nu de aflevering van boulevard terug kijken. Vriend van huis, kind in bed en ik zit klaar om ongegeneerd een potje te huilen. Op een of andere manier merk ik aan mezelf dat ik het niet echt onder ogen wil komen. Ik vind het zo raar van mezelf omdat het zoveel met mij doet ofzo? Zo overdreven en aanstellerig, zo voelt het. Ik kende hem niet en toch raakt het mij zo.

18 likes

Sorry sorry maar ik moet gewoon even deze foto delen.

Wassup met die zonnebril joh, alsof hij een rol heeft in The Matrix.

Het is Humberto trouwens.

Edit: het gaat me niet om het feit dat hij een zonnebril draagt, want dat snap ik. Maar deze bril is gewoon te klein en daardoor vind ik iig het er gekkig uitzien.

49 likes

Zag veel met een zwarte zonnebril op. Nikkie en Fatima ook. Leken net mode poppetjes.

2 likes

Nee maar deze zonnebril zit toch voor geen meter, knelt aan alle kanten.
Snap wel dat je een zonnebril op doet, maar de bril is te klein.

Het ziet gek uit iig.

2 likes

Ik denk dat ze niet met huilgezicht gefotografeerd willen worden.

13 likes

dit.

3 likes

En terecht want anders sta je morgen weer in de Story met “Humberto was ZO insert foto emotioneel!”.
Of ze gebruiken het voor later als er weer een of andere random relatie crisis is.

5 likes

De outfit van Nikkie was echt heel ongepast.

7 likes