FF Boulevard #6

Ja, als Peter geschaduwd werd, dan weten ze sowieso wie zij is. Ongelooflijk kut voor haar zeg. Je geliefde kwijt en nog zorgen moeten maken omdat een stel idioten je mogelijk achterna zit :weary:

Ik vroeg me net ineens heel random af: zijn Joost Swinkels (QMusic) en Julia eigenlijk nog samen? Dacht er ineens aan omdat Joost toen tijdens een of ander biecht spelletje had opgeschreven dat hij vrouwen op insta ontvolgt zodra ze niet meer vrijgezel zijnā€¦ De DJā€™s hebben Julia daarna ook opgebeld en zij was (logisch) echt not amused. Hij volg haar nog wel op insta, zij hem niet meer. Denk dat t dan wel duidelijk is toch?

Deze aflevering dus. Vanaf 4:15

3 likes

Wtfā€¦ Zo creepy. En heeft dit gewerkt voor hem?

nu een whiter shade of pale voor Peter op diverse radiostations. prachtig.

11 likes

Was er niet op voorbereid dat ik de radio aanhad en schoot helemaal vol, echt mooi als er zo collectief stil wordt gestaan bij iemands uitvaart.

6 likes

Jan-ken was het.

1 like

Annalis

1 like

Life of yvonne is echt zo fucking walgelijk he. Zit ze nu op haar stories ā€œik zit nog es effe te kijken naar dat gesprekā€¦ā€ met die berichtjes tussen Peter en zijn vriendin. Dat er iets niet zou kloppen. Houd aub op en herdenk hem gewoon respectvol. Juicechannel heeft t ook gerepost en kon het niet laten om een bericht te sturen aangezien zij de afgelopen dagen wel heel respectvol met het verlies van Peter zijn omgegaan.

15 likes

Ik ben gewoon kritisch over de waarheid van die post, mag ik toch best zeggen

Maar goed, deze discussie draait verder nergens op uit, hoop dat de poster nadenkt over haar post

Ik verwijder de rest ook ff!

Ik denk dat het ook lastig is voor zijn vriendin om bij de uitvaart te zijn e.d.
Begrijp dat het zichtbaar en onzichtbaar beveiligd woedt. Maar dan nog.

Hm ja het was een foutje in de visual, de Volkskrant had het verkeerd overgenomen. Ik vond het eerst ook vreemd van haar, maar ze had gelijk en de redactie heeft het later ook aangepast.

Ja maar goed, hoe ze het dan weer zegt staat me tegen. Alsof er iets anders niet zou kloppen dan die visual zelf met dr analyse erbij.

3 likes

Ik vroeg met dit ook af. Want zag dat zij jarig was en dat hij niet mee was op haar verjaardagsuitje oid. Ik vind haar heeeel leuk, en hem na dat filmpje echt mwoah.

1 like

@Petitfour In het arbeidsrecht (maar geen idee hoe het met echtscheidingsrecht zit) zijn rechters best soepel. Dus als het gaat om laten volgen, camera of geluidsopnames zeggen ze soms wel: ā€œoh dat is eigenlijk niet zo netjesā€ en laten het bewijs tegelijkertijd wel toe. Heel krom. Daar bestaat niet echt iets als onrechtmatig verkregen bewijs, en daardoor uitgesloten

2 likes

Ik moest ook gelijk aan dit verhaal denken. Zag toevallig via de verkenner in Insta dat ze nu verloofd zijn en met de 3 kids van AnnaLis en die ene van hun op vakantie zijn. Lijkt me echt zoā€™n moeilijke situatie voor Annalis.

Die zag ik ook niet aankomen. 3 kids, jaren samen en niet getrouwd. En dan met je nieuwe vriendin wel trouwen. Kan natuurlijk ook een keuze zijn geweest maar ik zou het wel pijnlijk vinden.

4 likes

Ja lijkt mij echt moeilijk voor haar. Hoop dat alles nu rustiger vaarwater is gekomen.
Ik vind wel dat die Kimberley en haar ex goed bij elkaar passen qua persoonlijkheid. Allebei zo nep en fake. Die ex is, zoals ik het heb geĆÆnterpreteerd van internet, ook een rijkelui zoon van wie zijn ondernemingen nooit echt succesvol zijn geweest. Ik vind het ook raar dat haar familie die hele relatie in het begin zo steunde op social media. Ik dacht van: ā€œVind je het niet raar dat je dochter / zus zĆ³ iemand anders leven overneemt.ā€ Maar goedā€¦

4 likes

Ik las laatst Gouden Bergen van Doortje Smithuijsen en had het idee dat die Annalis daar ook in voorkwam (maar miss ben ik nu spuit 11). Was een gefingeerde naam volgens mij, vandaar de twijfel

edit: haha was een n vergeten in haar naam, Analis moet je niet willen hetenā€¦

11 likes

Weet bijna zeker dat dat Annalis is, wie anders in die wereld heeft zoā€™n verhaal haha!

4 likes

Precies dat dacht ik ook toen ik dat boek las