FF Boulevard #6

Jeetje ben weer even stil door het interview… mooi om te lezen hoe liefdevol ze over hem praat maar inderdaad wat een onbeschrijfelijk verdriet…

9 likes

Ja, ze spreekt met zoveel liefde over hem. Wat een verlies :pleading_face:

4 likes

Jeetje wat heftig dit interview! Zo kwetsbaar. Het lijkt of ze echt in een enorm lastige positie zit nu, alsof ze wel graag naar buiten wil treden als zijn partner. Maar vanwege veiligheidsoverwegingen kan dat niet.

6 likes

Wat een heftig artikel. En als ik het zo lees moet Olcay heel voorzichtig zijn met wat ze online gooit. Volgensmij heeft Olcay ook de eerste letter van haar voornaam genoemd maar zelfs daar zouden ze voorzichtig mee moeten zijn als ik het zo lees.

46 likes

Wow wat aangrijpend. Zijn overleden is voor veel Nederlanders al zo groots, laat staan als het je vader of partner is. Echt hartverscheurend.

2 likes

Ja, hierna vind ik het al helemaal onbegrijpelijk dat Olcay haar zo in de kijker gooide. Daar is gewoon niet goed over nagedacht? Maar tegelijkertijd heeft zij die partner natuurlijk echt gezien en is het misschien een soort wanhoop om iets voor haar te kunnen doen en dat publieke eerbetoon voor haar te krijgen. Maar nog steeds niet slim. Echt zo dubbel, iets met een kat in het nauw ofzo :sob:

@ClaireCharlotte klopt ook, ze wil graag laten zien wie zij is omdat hij graag hun liefde openbaar wilde maar zij wilde anoniem blijven. En nu is het te laat :pleading_face:

1 like

Echt super dom van Olcay, stel je voor joh dat die partner nu iets overkomt… dankzij haar met al haar tips. Vergeef je jezelf toch ook nooit?

Alhoewel ik ergens denk dat Taghi en zn matties echt al wel weten wie de partner van Peter is hoor. Geloof best dat ze het voor het grote publiek hebben weten te verbergen. Maar er vanuitgaande dat ze Peter ook weleens gevolgd/geschaduwd hebben, dan hebben ze haar sowieso gezien en weten ze hoogstwaarschijnlijk ook wel waar ze woont.

31 likes

Hartverscheurend dit

2 likes

Ik vind dat laatste dus echt een vreselijk enge gedachte. Het idee dat je gewoon gevolgd en bespioneert kan worden zonder dat je het zelf misschien door hebt :fearful:

4 likes

Ja ik ook! Een vrouw die ik ken is zo maanden geschaduwd door een privé detective, ingeschakeld door haar ex man. Om te bewijzen dat ze financieel prima rond kon komen en hij minder alimentatie wilde betalen etc. Allemaal foto’s waarop ze op het terras zat met vriendinnen, een winkel uit liep met een tasje in haar hand. Zij was ook compleet in shock toen al die foto’s ineens gebruikt werden en heeft zich ook echt wel onveilig gevoeld, want ze had dus NIKS gemerkt al die maanden.

13 likes

Bizar! Mag dat eigenlijk zomaar wel?

1 like

Dat artikel :pleading_face:

Geen idee? Je zou denken dat zoiets niet mag. Maar volgens mij zijn die foto’s toen wel gebruikt in de rechtszaak.

2 likes

Dat geld dat hij uitgaf aan een privédetective had hij dus makkelijk aan alimentatie kunnen betalen… 🥲

58 likes

Ja walgelijke vent ook hoor. Vreemdgaan met haar beste vriendin, vervolgens samen in het huis blijven wonen wat hij met zijn ex samen had laten bouwen en dan de kinderen nog vet tegen haar opstoken. Dik huis met zwembad, kinderen twijfelden aan hun eigen moeder en zij had letterlijk niks.

7 likes

Wow wat walgelijk! Krijg er helemaal de kriebels van, dat je ongemerkt maandenlang bent gevolgd en gefotografeerd :cold_sweat:

1 like

@Petitfour Ja dat mag, als de foto’s vanaf de openbare weg zijn genomen. Er is natuurlijk wel nog zoiets als portretrecht etc., maar in principe mag het voor zo’n rechtszaak.

@Lilyofthevalley Dat is niet helemaal waar. Zo’n detective is duur, maar partneralimentatie kan oplopen tot duizenden euro’s per maand. Dus dat ‘bespaar’ je dan.

Overigens keur ik het niet goed hoor, vind het bizar dat dit gebeurt en het lijkt me ook een heel naar gevoel als je maanden zo wordt gevolgd. Wil alleen wat uitleg geven!

1 like

Dit klinkt bijna hetzelfde als het verhaal van die vrouw waarvan haar partner met die Kimberly Klaver ging, ook zo’n bizar verhaal. Haar beste vriendin die ook op haar bruiloft was geweest en even later woont ze met je ex-man in jouw huis.

11 likes

Ja ik moest hier ook meteen aan denken maar kon even niet op de naam komen. En later ontkenden ze dat ze vrienden waren (geweest).

1 like

De inmiddels ex heeft de receipts nog op haar insta staan.

1 like