FF Boulevard #6

Als pauze act dan. Er zijn net 2000 doden gevallen, mensen mogen koffie drinken en dan komt zij haar liedje zingen:

4 likes

Heeft ze nou haar neus gedaan?

2 likes

Sicke autotune ook toch? Klinkt helemaal niet als Yvonne

3 likes

Ja ik vrees dat dat live flink zou tegenvallen lol.

1 like

Omg loop ik zo ver achter, had geen idee dat zij dat was​:astonished::astonished:

1 like

Hahahahaha en dat dit dan niet Alex is maar yvonne.
Dan zou ik wel overwegen om erheen te gaan :grinning:

10 likes

Wow, de rij voor het afscheid van Peter R. de Vries

19 likes

Van dat woordje honderden kunnen we inmiddels wel duizenden maken denk ik. Zag net ook een ander filmpje van de rij, indrukwekkend wel hoor.

4 likes

Wow, indrukwekkend hoor. Mooi dat zoveel mensen hem nog een laatste eer willen bewijzen.

Las net ook dit:

31 likes

Ook gewoon praktisch alle radiozenders. Echt heel mooi :heart:

7 likes

Op de een of andere manier komt het echt nog niet aan bij mij. Telkens als ik ergens weer lees ‘het overlijden van Peter r.’ Dan denk ik: heh?? Echt telkens een error in mijn hoofd.

45 likes

Dat herken ik, ik heb ook steeds dat ik opeens denk NEEEE dat kan niet! Peter nooit meer live op tv?!

12 likes

Ja ook met die beelden van hem bij Boulevard enzo. Ik heb het idee dat hij elk moment de studio binnen kan komen lopen.

13 likes

Echt he. Ik volgde zijn werk niet op de voet maar je bent wel gewend dat hij regelmatig in het nieuws is met een belangrijke zaak of doorbraak. Kan me ook nirt voorstellen dat dat nu echt klaar is.

Ik ben ook heel.benieuwd wanneer het uitgebreide verhaal komt van wat er nou precies gebeurd is en hoe hij er aan toe was.

3 likes

Ik was gisteren heel dicht bij ‘de plek’ dus ging even kijken. Nog nooit zóveel bloemen gezien. Dat was ook echt heel indrukwekkend. Vond het zo gek en verdrietig om te bedenken dat hij daar gewoon vermoord is
 Blijft echt verschrikkelijk.

6 likes

Waarom ben je hier benieuwd naar?

4 likes

Ik zal vast niet de enige in NL zijn die benieuwd is naar de exacte toedracht? Wie zit er achter, hoe en waarom is dit gedaan? Is het Taghi of komt het uit een andere hoek? Was er serieuze dreiging bekent, was dit lang gepland? Het komt zo ‘ondoordacht’ over gezien de plek en het tijdstip en dat ze binnen een uur al opgepakt zijn.
En ook of er nog hoop is geweest op echt herstel.

21 likes

Snap wat je bedoelt hoor. Overigens zei Peter vd Vorst tijdens de uitzending vorige week bij boulevard dat het naar omstandigheden best goed met hem ging, en dat hij toen woensdag opeens achteruit was gegaan en ze donderdag door hadden dat hij het toch niet ging halen.

3 likes

Het eerste deel snap ik wel hoor, alleen de nieuwsgierigheid (bij gebrek aan een beter woord) naar zijn toestand die week tussen aanslag en overlijden niet zo. Ik kan me heel goed voorstellen dat de familie er geen behoefte aan heeft om dat naar buiten te brengen, het zal voor hun al moeilijk genoeg zijn.

3 likes

Partner Peter wilde hem publiek eren maar moet nu om veiligheidsredenen anoniem blijven.

Daarvoor was ze ook anoniem, maar dat was vrijwillig. Pfff, toch heftig. Kan mij niet voorstellen dat je op zo’n verschrikkelijke manier je geliefde moet verliezen.

Ze heeft de laatste berichten vlak voor ze hem eigenlijk zou ontmoeten laten publiceren :sob: Die zeggen weinig maar ook veel ofzo.

60 likes