FF Boulevard #6

oh hou op mn hart breekt echt. als je die beelden van hem bij boulevard ziet lijkt het zo onwerkelijk

3 likes

Hier inclusief dat stukje van Nikkie :heart:

33 likes

“Onbegrijpelijk, oneerlijk. Peter vocht tegen onrecht, is door een laffe daad uit ons leven gerukt. Door zijn vasthoudendheid hebben wij een dader! Dit laatste stukje hadden we ‘samen’ willen doen. We zijn onze lieve beste vriend verloren, en hij laat een hele grote leegte bij ons achter. We wensen de familie en partner heel erg veel sterkte en kracht toe”, laten Peetje, Berthie en Femke Verstappen aan RTL Boulevard weten.

:broken_heart:

21 likes

Hierdoor moest ik ook huilen, pff wat heftig

1 like
8 likes

:heart::heart:

2 likes

Heh? Wat een logica ook :thinking: want er worden nooit mensen vermoord door witte mannen?

3 likes

Dit is eerlijk gezegd waar ik me nog t meeste zorgen om maak. Gegarandeerde trigger voor alle racisten in t land om weer overeind te springen.

1 like

Jawel, maar dat is anders want die zijn mentaal verward.

5 likes

Getver, kan dit in een spoiler?
Vind het echt super naar om zulke dingen te lezen.

8 likes

Vind het ook niet het gepaste moment om dit nu te delen. Als je het al moet delen.

1 like

Ah ja, zal ik doen, sorry.

@ZusjevanJoost ja ik ben er een beetje ontsteld van en kon het niet in mijn omgeving zelf delen maar weet niet, moest het even kwijt.

Edit: heb het verwijderd!

5 likes

Helemaal mee eens. Wat mij betreft wordt het helemaal verwijderd. Waarom zou je dit soort haat/onzin nog verder willen verspreiden.

4 likes

Ik kijk Friends… ik kan het gewoon niet kijken allemaal. :pleading_face:
Heb ook PMS, dus momenteel beter als ik het een beetje negeer ofzo…
Al die mooie teksten op de socials van iedereen… pff.

4 likes

Ik ook! Ik heb dit echt niet snel, dat ik me zo persoonlijk aangeslagen voel. Heb gewoon keihard zitten huilen.

Die arme familie, zn kinderen en dierbaren… Wat een verdriet.

6 likes

Ik voel zo’n rot gevoel. Dat hij nooit meer een zaak gaat oplossen. Dat hij nooit meer scherp uit de hoek gaat komen in een talkshow. Dat hij nooit gaat weten dat er 1 miljoen euro is opgehaald. Ook dat hij het hoger beroep in de zaak Verstappen niet kan bijwonen en de familie Verstappen kan ondersteunen. Nooit meer goenavund….

Ik denk dat we hem dankbaar moeten zijn dat hij zich inzette voor iedereen; voor vluchtelingen, voor pardonners, voor nabestaanden, voor iedereen die hem nodig had en met onrecht te maken kreeg.

50 likes

Als ik enige lering zou moeten trekken uit deze gebeurtenis is het dat we elkaar echt veel te weinig vertellen hoe geliefd en belangrijk we zijn.

Ik hoop dat Peter een heel klein beetje besef had van hoe belangrijk hij was voor de samenleving en hoeveel er van hem gehouden werd.

We nemen het zo veel voor lief allemaal.

57 likes

Ja, en dan moet ik ook weer denken aan die buurtbewoonster die bij hem was gaan zitten en zijn hand vasthield toen hij daar lag. Hopelijk heeft ie dat beetje menselijkheid nog meegekregen voor hij buiten bewustzijn is geraakt.

42 likes

Die man verdient een standbeeld, zodat we nooit vergeten hoe hij streed voor andere mensen zonder er zelf beter van te worden en dat we als samenleving zulke laffe daden niet accepteren

34 likes

Is een actie voor opgezet: https://www.instagram.com/p/CRWerd_swEi/?utm_medium=copy_link

7 likes