FF Boulevard #6

Wat heftig!:wilted_flower:

1 like

Naast het onvoorstelbare leed voor zijn familie, vrienden en kennissen is dit ook een gigantisch verlies voor zoveel coldcases en andere misdrijven die dankzij Peter weer leven ingeblazen kregenšŸ˜„

12 likes

oh gut deze aflevering, wat vreselijk zeg

4 likes

Van RTL boulevard bedoel je? Ik zit nu al te janken

11 likes

Ja ik ook, al toen ik die eerste krak in Vivienneā€™s stem hoorde

5 likes

Ja idd! Je ziet gewoon zo goed dat ze allemaal zo aangedaan zijn. Peter de vorst ook toen die net ff in beeld kwam

3 likes

Och wat emotioneel deze aflevering :sleepy::sob:

Weet iemand waarom Bridget er niet (meer) bij is? Zij heeft toch ook vaak met Peter gewerkt?

Die was laatst ziek en heeft vakantie dacht ik.

Edit: bridget had afgelopen dinsdag eigenlijk moeten presenteren. Maar was ziek dus zat thuis. Marieke moest op het laatste moment invallen.

Bridget zou normaal achter peter aan zijn gelopen naar de autogarage.

4 likes

Wat een mooie uitzending :sob:

3 likes

Oohh tranen dat laatste stukje waar dat meisje aan Peter vroeg van zijn je kinderen niet bang dat je dood gaat? En hij zegt het is tot nu toe gelukkig goed gegaan :sob::sob::sob:

20 likes

Pfff ja echt tranen wel. Ook die stukjes met zijn dochter en haar projectā€¦ pff

4 likes

Nou ben weer lekker aan het janken.

3 likes

Ja, sowieso al die beelden waar peter zelf emotioneel was. Pff :pleading_face:. Hij was zoā€™n oprecht mens.

4 likes

Ben ook aan het janken, wat ontzettend oneerlijk is dit

3 likes

Ik vond het trouwens leuk om te zien hoe hij reageerde op de vragen van die kinderen. Gewoon eerlijk maar wel op een leuke manier.

13 likes

Ik ook. Heb nu een kaarsje aangezet.

2 likes

Ja dat korte stukje aan t einde, waar je allerlei stills zag van allemaal verschillende momenten dacht ik echt wat een fantastische vent was het toch

3 likes

Goenavund :pleading_face:

43 likes

Zo bijzonder ook die stukjes met die ouders van de moordslachtoffers. Lijkt me zo fijn dat iemand je ziet en vecht voor het onrecht wat je kind is aangedaan.

2 likes

Volgens mij staat het stukje waarop Nikkie zegt dat het Peter en zijn Goenavund het toch echt niet kan zijn er net niet op.

12 likes