FF Boulevard #6

Wat goed van Koen dat hij opnieuw hulp zoekt! Snap de shout out naar Anna niet helemaal maar vermoed dat zij hem hierbij ook heeft geholpen

7 likes

Ik vind Jaimie Vaes een opvallende missende ‘beste vriendin’ in het rijtje getagde mensen

53 likes

@Scorpiovibes @FranseKwark
Ik heb zijn boek gelezen (dont ask haha) en daarin doet die club van Anna al eerder bij hem een interventie. Dus ik denk dat ze daarom zo genoemd zijn omdat dat die specifieke vriendengroep is, Jaimie zit daar niet in.

5 likes

Wowowow ik hoor net op het nieuws dat het VIVA forum tĂłch blijft bestaan :grinning_face_with_smiling_eyes:

6 likes

Tjuu over TMI gesproken. Ik zou niet heel blij zijn als mijn moeder zo’n persoonlijke post op insta zet.
Maar desalniettemin, knap uiteraard dat hij deze stap zet.

12 likes

Heb de indruk dat zij ook voornamelijk feest-vrienden zijn, gelet op alle Ibiza techno-posts.

@Jetje tja aangezien Koen zijn strijd hiermee ook heel erg openbaar deelt (en ook in zijn boek beschrijft) denk ik dat ze dit bewust doen, gewoon bespreken; missch ook taboe doorbreken

@Evenveel ja in een van die interviews van Koen met Robbert Rodenburg vertelde hij ook dat hij (Robbert) en Anna zich vaak zorgen maakten over Koen, contact opnamen etc

1 like

Ik weet niet hoe ik op haar pagina kwam, maar Olcay zit er echt mee dat die vriendin van Peter nergens genoemd wordt hĂš. Ik vind het zo dom. Als het de bedoeling was dat ze bekend werd, dan werd haar naam wel gezegd. Wat is die rare drang om te laten weten dat zij bestaat? Sommige mensen zijn zo raar :woman_facepalming:

23 likes

Ik denk dat dit gewoon een goede vriendin van haar is eigenlijk, dat het daar vandaan komt.

9 likes

Ja als partner die altijd buiten de schijnwerpers is gebleven wil je toch niet opeens nu alle aandacht van allemaal vreemden? Daar heb je precies niks aan

2 likes

O nog niet gedacht dat dit ook kon en dat ze er daarom zo’n nadruk op legt. Klinkt wel logisch

Ik probeer het ergens te begrijpen maar ik vind ook dat ze het zo forceert voor iemand die zelf de schijnwerpers niet opzoekt. De mensen dichtbij weten wie die vrouw is. Waarom wil je dat per se op sociale media? Weet niet, vind het gewoon heel ongemakkelijk aandacht zoeken.

4 likes

Ik vind het ook onverstandig. Missch is de vriendin van Peter wel al die tijd uit de spotlights gebleven uit veiligheidsoverwegingen. Peter en zijn ex vrouw hadden een goede band nog las ik. Dan denk ik niet dat het vanuit die hoek is gekomen dat deze vrouw in de luwte blijft/ moet/ wil blijven. Laat die keuze dan aan haarzelf ipv dat je dat steeds gaat posten namens een ander, zoals Olcay nu doet. Als ze bekend wil zijn, neemt ze zelf wel contact met de media op.

8 likes

Ah ik vind dit wel een lieve post

Alleen die letter had inderdaad niet gehoeven

2 likes

Ik vind t ook een beetje een gekke post. En de eerste die ze over zn vriendin deelde misschien nog wel gekker. Wellicht dat het inderdaad haar vriendin is maar ze blijft zelf zo nadrukkelijk uit de spotlight. Ik weet niet. Krijg er gewoon beetje een gek gevoel bij dat ze dit zo nadrukkelijk vermeldt. Verder is het een hele lieve post.

In het statement van z’n overlijden stond toch ook familie, partner en naasten. Ik las dit zelf alsof ze met partner z’n vriendin bedoelden.

2 likes

Strijder van het licht klinkt een beetje als guardian of the galaxy

9 likes

Ja, een post aan hem wijden is prima maar T. is om een reden niet bekend bij het publiek. Waarom wil je een vergrootglas leggen op haar zijn? Het zou anders zijn als zij ook in beeld was. Nu kan het journaille juist op haar in gaan zoomen. Super raar. Voegt niets toe aan haar verhaal ook. Ze kan die vriendin privé een hart onder de riem steken? Of zeggen dat ze denkt aan familie, vrienden en partner zoals overal vermeld wordt, inderdaad @DahliaDavin .

2 likes

Tenzij T. een vriendin is van haar en het via Olcay speelt dat ze meer ‘in de media’ komt. Als een soort van sympathy vote ofzo. Want als je het zelf doet dan ben je meteen aandachtsbelust.
Nja ik weet het ook niet. Raar is het wel :zipper_mouth_face:

2 likes

Nee er stonden namen ipv partner familie enz. De naam van de ex-vrouw van Peter stond er wel op zag ik.

1 like

In de nieuwsberichten donderdag zag ik het wel zo staan en dit kwam, zoals in het zag, uit de officiële verklaring. Maar in de rouwadvertentie zag ik inderdaad de namen staan.

Dat zou toch nog raarder zijn? :stuck_out_tongue:

Maar ik ontdek ook pas net net dat hij en zijn ex-vrouw al jaren gescheiden zijn. Dan snap ik wel dat het pijnlijk is als zijn huidige partner niet genoemd is. Maar treedt dan naar buiten als het zo belangrijk is voor je. Wat een ellende ook allemaal. En ik begrijp nu dat ze na die aanslag met de kinderen van Peter bij Max wel de media-aandacht zocht voor Tanja’s stichting via een brief. Maar ook weer niet Ă©cht naar buiten trad omdat ze zelf daar niet zat. Heftige gebeurtenis om je geliefde zo te verliezen dus veel sterkte naar haar maar wat een gedoe met dat wel/geen media-aandacht.