FF Boulevard #6

Op dat laatste filmpje lijkt het alsof ze met elkaar aan het geinen zijn. Volgens mij zie ik ze ook lachen wanneer Justin z’n arm omhoog haalt en daarna die klap op de billen. Zo lopen mijn vriend en ik ook wel eens over straat als we in een melige bui zijn.

9 likes

Nouja hoop niet dat hij jou voor de gein in je gezicht slaat, of het nou raak is of niet

4 likes

Ja idd, dat is duidelijk een grapje
Andere scènes zijn wel meer vreemd maar heel lastig te beoordelen vanaf een afstand

1 like

Het is eerder andersom. Als hij weer een achterlijk grapje maakt dan geef ik hem een duwtje ofzo. Niet echt slaan natuurlijk en daar lijkt het in die video ook op. Verder lijkt die Justin me gewoon een verwende rotzak en heb me er verder niet in verdiept maar soms dan zoeken mensen gewoon naar het uiterste terwijl er niets aan de hand is.

3 likes

Dit idd. Ik vond ze juist in een deel van die clipjes ook wel affectionate met elkaar?

Ja, hij is wel irritant, of arrogant of ongemakkelijk, maar het narratief is nu ook wel heel erg gekleurd. Voor hetzelfde geld dacht hij dat zij aan de andere kant uit zou stappen? Idk, galant is het niet, maar direct abusive…

1 like

echt???
ik ben gestopt met the oc kijken toen marissa dood ging, daarna was het echt drama
toen julie cooper nichol en marissa’s zusje in een trailerpark ofzo terecht kwamen, neeeee

dit voelt echt als een hele rare OC/Parks crossover waar Andy naar college gaat en Seth tegenkomt

4 likes

Wat ik me opeens afvroeg he, worden mannen ook wel eens onder curatele gesteld? Of zijn het altijd vrouwen?

Zav toevallig vandeweek dit op people

(Geen idee wie hij is trouwens)

2 likes

Hij is een big laywer* in de states en zijn (ex)vrouw Erika Girardi (aka Erika Jayne) is onderdeel van dlThe Real Housewives of Beverly Hills.

Ja shame, ik kijk dat wel eens :see_no_evil:

*hij ia nu failliet oid, schijnt mensen opgelicht te hebben, maar weet dat verder niet zo goed.

2 likes

Vanmorgen bij 538 belden ze hem, Frank Dane vroeg iets van: in de familie de Boer worden allemaal maar meiden geboren (iets in die trant) en hij vroeg vervolgens: hoeveel dochters zijn er eigenlijk in de familie de Boer?
Ronnie: “Frank heeft er uhh 2” (hoor je Demi op de achtergrond: “nee 3”) "oh uh 3.
En Ronald heeft er ook 3 (Demi: “murmel”) “oh haha 5”

manmanman

13 likes

Ik was ook met stomheid geslagen toen ik dit horen, maar goed, mijn oren begonnen al te klapperen bij de vraag: was het gepland en gewenst?

3 likes

Ja wat een lamlul is het ook.
Sowieso zijn zijn gesprekken altijd alsof ie zijn reactie ook opleest, niks gemeend altijd.

2 likes

We hoeven in elk geval niet te vrezen dat het gemiddelde Nederlandse IQ zal stijgen :crazy_face:

Ja maar ze worden kennelijk nog wel samen gefotografeerd. Is die scheiding een scam ivm beschermen/onttrekken van goederen/vermogen?

Peter R de Vries is overleden, kijk nu rtl 4…

1 like

Jeetje, ik schrik hier echt van. Had zo gehoopt dat ie het zou redden. Wat verschrikkelijk :cry:

Edit: oh ik zie dat het hier ook over gaat in het nieuws-topic

1 like

Echt heel akelig allemaal

2 likes

Ach wat vreselijk zielig, ik had ook zo gehoopt dat hij er bovenop zou komen en zijn ongenoegen over deze situatie kon uiten.

2 likes

Ik ben er stil van. Wat vreselijk. :pleading_face::cry:

2 likes

Wat erg. Kippenvel van.
Had echt nog gehoopt dat hij er bovenop zou komen.

1 like