FF Boulevard #6

En het is helemaal niet een geweldige acteur. Voorlopig speelt hij in elke film ongeveer dezelfde rol als ‘de grappige held’ maar een persoonlijkheid heb ik t nooit gevonden. Harrison Ford deed het beter.

6 likes

Ooooooh shorts fired.

6 likes

13 likes

Wacht even Broek, daar wonen ze toch ook ofzo (of iets daar in de buurt)?
Zal ze dan vernoemd zijn naar die plek, hoe kut is dat nou weer haha :sob:

Oké ik heb het opgezocht maar ze wonen in Warder, en z’n z’n tweelingbroer (wtf vgm dacht ik dat dit altijd één persoon was?) in Monnickendam. Niet de plek, maar bijna de plek. Nog steeds kut.

1 like

Vond hem al irritant in Everwood

4 likes

Young Harrison Ford is wel echt :ok_hand:

8 likes

Die serie wil ik nog eens gaan kijken, hoor IE-DE-REEN ( :stuck_out_tongue_winking_eye:) daarover.
Hij zat ook in t laatste seizoen van The OC en daar was hij ook een idioot, en verre van de industrieplant die hij nu is qua uiterlijk.

2 likes

Warder, Monnickendam en Broek in Waterland ligt allemaal vlakbij elkaar haha dus je zat bijna goed. Maar die dochter heet niet Broek, maar Brooke dacht ik. Ik vind het echt heel slecht klinken; Brooke de Boer

5 likes

Hahaha ja oké brook/broek potato potato daar hoor je trouwens wel verschil tussen :potato: (vooral als Nederlanders dat uitspreken) :sob:
Lijkt me ook niet top idd.

Krijg je ook nog van die dingen als: Ga jij vanavond naar broek? Ja, jij ook? Ja. Oh nee ik bedoel de plek broek niet de persoon broek. Jij bedoelt de persoon zeker?

1 like

Er bestond trouwens volgens mij een concertzaaltje in Nederland die heette de Onderbroek.

5 likes

Onderbrook

4 likes

Haha ja in Nijmegen inderdaad

2 likes

Jaja zo erg zijn die tim en tom dus he. 30 jaar geleden al :joy:

2 likes

Ik schrok van dit filmpje, ik vind dit echt niet normaal. Zij is superfan van hem geweest dus ik denk dat ze hem geen weerstand biedt.

6 likes

Zo, hier krijg ik ook de rillingen van.
Je kan natuurlijk niet de hele dynamiek van een relatie opmaken uit een paar filmpjes, maar een gezellige, respectvolle en gelijkwaardige relatie lijkt het niet te zijn…

1 like

Ik vind sommige dingen wel best schocking maar andere dingen eigenlijk niet echt… Beetje uit context getrokken ofzo. Plus, op basis van dit soort geknipte fragmenten ken je nog niet hun relatiedynamiek.
Al komt het wel over alsof zij inderdaad veel te lief en geduldig is, en hij mega aandachtsgeil en lomp :roll_eyes: maar om nou te zeggen dat alles wat hij doet in dit filmpje echt super fout is… Nahhh vind ik persoonlijk niet.

26 likes

Ja “gun to your head” is toch gewoon een normaal ding en dat plagen dat je beter bent in iets is ook prima.

Sowieso dat sexy doen op een live is awkward af maar dat doen wel meer mensen.

Vond alleen die autodeur dichtgooien kut, Maarja misschien was ie helemaal afgeleid door al die fotografen.

16 likes

Er zijn wel meer filmpjes waarin hij zich echt als een lul gedraagt. Eind vd video hierboven slaat hij haar ook (bijna?) voor haar hoofd. Tuurlijk zitten er in die video ook veel dingen die uit context worden getrokken en is het een beetje overdreven om achter “gun to your head” echt een bedreiging te zoeken. Maar als er al zoveel beelden zijn waarop hij echt gemeen tegen haar doet, denk ik dat het er achter de schermen niet veel gezelliger aan toe gaat.

1 like

Ohja hij lijkt me sowieso een kutjoch haha maar ik vond dit wel lichtelijk overdreven.

6 likes

Ja kan me niet voorstellen dat rond je 16e wereldberoemd worden en een immense schare tienermeisjes achter je aan hebben veel goeds voor je persoonlijkheid doet

13 likes