FF Boulevard #6

Huh wie dan?

2 likes

Romy, dochter van Frank (met Joey Kooij)
Ik moet ook altijd denken aan die keer dat de vriendin van Ronald tegelijkertijd zwanger was met zijn dochter. Allemaal prima natuurlijk, maar toch bijzonder.

1 like

Min of meer zelfde kop toch? haha

2 likes

Los van of dit schreeuwen tegen Hailey waar is, vraag ik me sowieso af of deze relatie lekker in elkaar zit
 nav die docu heb ik het idee dat zij behoorlijk onderdanig is en aardig naar zijn pijpen danst.

3 likes

Ik vind Ronald altijd lijken op een te vrolijke Frank.

4 likes

Lol ff vet random maar hier moest ik aan denken want tweelingen.

Ik kwam er pas 1 jaar geleden achter het twee verschillende mannen zijn die in de All Secur reclame zaten :exploding_head:. Tim&Tom. Altijd gedacht dat het er 1 was tot ik een keer een foto tegenkwam waar ze beiden op stonden.

9 likes

Tim Alfa en Tom Romeo
:sob::sob::sob::sob:

33 likes

Oh my ik geloofde dit niet en ging het meteen googlen.

Maar dit is gewoon waar? Wat een kutnamen.

2 likes

Ja is Ă©Ă©n van mijn favoriete sneue weetjes

23 likes

Stuk :joy:. Ik voeg dit onzinnige weetje ook toe aan mijn brein-archief.

2 likes

Echt als ik die namen hoor moet ik altijd denken aan t liedje wat ik als kleuter heb geleerd school.

Ik heb twee lieve vissen. Ze heten Tim en Tom. Ze zwemmen alsmaar rondjes, alsmaar rondjes in een kom. :joy:

3 likes

Er is online echt ontzettend veel beeldmateriaal van zijn toxic gedrag (ook publiekelijk) naar haar van de afgelopen jaren. Echt hele TikTok en instagram accounts enzo. Dat gaat echt te ver natuurlijk maar hoop vooral voor haar dat het niet waar is.

5 likes

Hij zit toch ook in die Hillsong
groep? Ik wilde cult zeggen maar misschien is dat wat heftig.
Ken(kende) in ieder geval persoonlijk wat mensen die daar ook ‘in’ zitten en die zijn allemaal “zogenaamd” progressief maar uiteindelijk toch niet. Heel erg gericht op traditionele rollen en homo’s zijn helemaal ok als ze maar geen seks hebben, en dat soort nonsens.

2 likes

Ja, net zoals Chris Pratt. Denk je dat het een goedzak is, hangt hij zoiets aan.

2 likes

Ja zo’n lieve leuke man, maar ondertussen mannelijke predators verdedigen omdat mannen toch uiteindelijk superieur zijn he, want Jezus was een man.
:nauseated_face:

(disclaimer, ik weet dat er heel veel christenen zijn die niet zo denken, dit gaat puur over de extremisten).

3 likes

JA ik vind het ook wel lastig hoor. Ik had een collega die ook bij Hillsong zat en zij was superlief en open en helemaaaal niet homofoob ofzo. En als ik dan vroeg waarom ze die kerk aanhing zei ze dat dat was omdat ze de muzikaliteit etc. zo aantrekkelijk vond. Ik ben niet gelovig (en wel LGBT) dus ik kan het denk ik ook niet helemaal begrijpen waarom je ervoor kiest om zo een kerk aan te hangen als je zelf niet anti-LGBT bent

7 likes

Dat is echt de reden die ze allemaal noemen, dat ze de muziek zo mooi vinden

ja terwijl je met 1 hand omhoog staat en luistert naar teksten als “Ik leef alleen voor U”.
En dan staat er ook meestal 1 man full center op t podium te zingen alsof hij de geest heeft terwijl de band en z’n backingsingers technisch goeie muziek maken.
Het is zo’n poppenkast. Nouja anyway
we gaan offtopic haha.

2 likes

Zozo, vissenleed normaliseren en kinderen ermee indoctrineren :eek:

4 likes

Haha ik dacht echt een soortgelijk iets. Arme vissen in kommen

Volgens mij is Chris Pratt echt een eikel. Ik vond hem echt leuk als Andy (ik bedoel wie niet) maar sinds hij helemaal full hollywood ster is gegaan vind ik hem totaal niet sympathiek (ook dankzij dit soort dingen en blind gossip). Hij is ook echt de minst favoriete Chris.

Wel echt lekker voor m dat Starlord biseksueel is.
(En voor ons obviously)

20 likes