FF Boulevard #6

Ik vind t echt walgelijk als die relatiebreuk van Jaimie en Kleine een publiciteitsstunt was. Wie kijkt er naar die serie überhaupt?
En een grap maken van huiselijk geweld? Nou echt geen goed woord voor over voor die twee. Zo gaat heel Nederland je uitkotsen toch :face_vomiting:

4 likes

Zou het ook walgelijk vinden als dit zo is. Maar ik geloof niet dat dat zo is hoor. Die roddel is alleen gebaseerd op het feit dat ze zoenend en knuffelend zijn gespot? Dat lijkt me een logisch patroon toch, als je met een (zo het lijkt voor de buitenwereld) manipulatief persoon samen bent.
Ik wil niet geloven dat ze zó slecht zijn dat ze dit toneelstuk als publiciteitsstunt gebruikt hebben.

6 likes

spot ik hier nou mark rutte??? (5.29)

4 likes

Haha Peter is wel on fire “ik heb mijn huiswerk gedaan maar u niet want u bent niet afgestudeerd” :raised_hand:t4::raised_hand:t4::raised_hand:t4:

28 likes

Het is dat ik geen Discovery+ heb, maar anders is dit precies het soort pulp waar ik naar kijk :joy::joy::joy:

10 likes

Ronnie Flex krijgt een kindje met z’n vriendin Demi!

16 likes

Hey is hij met de dochter van Ronald de Boer?
I had no ideaaaa.

6 likes

Aawhh zo leuk!

1 like

Klopt!

1 like

Haha, ik ben wel echt benieuwd hoe hij is als vader.

‘Wat is dit nou voor flauwekul!!!’
‘Jongen, waar ben je mee bezig!!!’

5 likes

JE GULP STAAT OPEN IK GA DOOD haahahhahaaaa

7 likes

Ik ben echt benieuwd hoe Ronnie in relaties is. Ik vind het fascinerend dat ie allemaal van die knappe popperige vriendinnen heeft, terwijl hij zelf in die docu’s altijd heel vaag overkomt (beetje dromerige anime fan zeg maar). Zijn dan voor mij wat onverwachte matches

16 likes

Je komt iig nergens mee weg denk ik :sweat_smile:

Wel sad dat hij aan het begin zegt “ik ben die landverrader die jij graag een kogel door zn kop zou willen schieten. Nou hier ben ik” en dat het nu ook echt gebeurd is :sob:

2 likes

Ik vind het juist wel een beetje classic bekende Nederlander man gaat met semi-bekende Nederlander vrouw die niet vies is van wat cosmetische hulp.

19 likes

Ik vind haar echt 1:1 op Famke Louise lijken

Maar misschien hebben ze gewoon dezelfde dokter of MUA

14 likes

Ja dat vinden meer mensen, je kan zelfs stemmen in “de scharrelstrijd” :face_vomiting:

6 likes

Hij was toch nooit echt met moeder van Nori geweest dacht ik
Edit of haha je bedoelt dat Femke popperig is?
Ik vond Dj Wef dat ook heel erg

2 likes

Ze lijken echt ernstig op elkaar, alleen zou ik het echt lastig vinden om niet die kop van Frank de boer in die demi te zien😂

@Scorpiovibes ik vind Femke iets minder popperig en ook lichtelijk vaag type. Maar die wef en deze demi wel, al heb ik ze nooit horen praten.

3 likes

*de kop van Ronald de Boer
Demi, Broek en nog eentje zijn de dochters van Ronald. En de dochter van Frank heeft dan weer met een speler uit het Nederlands Elftal (Stengs),

Jaja ben weer helemaal bij

9 likes

Ja en nog eentje die een relatie heeft met een scheidsrechter uit de Eredivisie.
Bijna onze eigen Kardashians die familie.

19 likes