FF Boulevard #6

Ik ben helemaal voor het bekritiseren van ministers om hun beleid, maar ik vind het de laatste tijd wel heftig hoe social media het zo persoonlijk maakt en zulke verhalen de wereld in helpen. Ik denk dat we door deze ontwikkeling nog minder gekwalificeerde ministers in de toekomst zullen krijgen…

16 likes

Geldt ook voor de zorgmedewerkers. Eerst waren we helden en nu zijn wij slaven. “Had je maar niet moeten kiezen voor dat vak”.

14 likes

Ja precies, je ziet dit ook veel bij Kaag en haar gezin. Absoluut geen fan van Rutte, maar dat hij geen gezin heeft is eigenlijk wel handig in deze tijd.

1 like

Nou de dingen die over hem werden gezegd toen zijn moeder overleed waren ook niet mals.

Maarja, zelfde issues als waar we het eerder over hadden met Glennis Grace. Mensen denken alles te kunnen zeggen online.

5 likes

Ik snap niet zo waar dit over gaat. Zeggen mensen dit tegen de kinderen van Hugo?

Doe mensen moeten toch van hun bank gelicht worden en een nachtje in de cel zette . Hoe zielig kun je zijn als een “volwassen” persoon.

9 likes

Tv programma waarin die mensen geconfronteerd worden lijkt me zo mooi.
Ik dacht dat er al zoiets een keer gedaan was ook.

2 likes

Er is wel een soort van podcast hierover door Dylan Marron: Conservations with people who hate me, waarin hij mensen die hem online haat hebben gegeven opbelt om ermee te praten (en in latere seizoenen ook mediator is tussen een ander “gehaat” persoon en een “hatende” persoon)

2 likes

ik ga stuk, wat een man die peter r
‘je gulp staat open’

26 likes

Dit had ik echt even nodig😂

3 likes

Wat een icoon

3 likes

Huuuuh zijn Jaimie & Jorrik weer samen? Was ff naar t toilet dus heb niet alles meegekregen.

25 likes

Het zou wel kunnen ja. Het schijnt dat ze zoenend gespot zijn in Amsterdam-Zuid.

Peter is de beste. Zo zonde, dat dit waarschijnlijk nooit meer terugkomt en kan. :pensive:

1 like

Ik vond dit net, geen idee hoe betrouwbaar deze bron is verder

3 likes

hahah ik lag echt veel te hard om utopio, past wel goed bij turtulio

11 likes

Moet meteen hieraan denken :musical_note:

4 likes

wow deze 8 minuten zit al zo vol met goeie quotes, geweldig

4 likes

Hahaha heerlijk dit :joy:
HAAAANS!!1!
Het lijkt wel een parodie maar Thierry was bloedserieus xD

1 like