FF Boulevard #6

Hier ben ik het idd mee eens, vind het toch net wat verder gaan dan alleen exposeren. Overigens vind ik het wel idioot dat je dit als BN’er maar normaal zou moeten vinden (dit post lifeofyvonne, dat het er nou eenmaal bij hoort)

3 likes

Hahaha Yvonne zou willen dat ze een BNer is :joy:

7 likes

What a time to be alive

3 likes

Ik ga hier wel naar kijken, lekker cringen. Nu al zin in :joy:

6 likes

Zou t toch wel spannend vinden hoor als ik nu Boulevard moest presenteren. Het is wel op een andere locatie en beveiligd, maar er stond online gewoon ergens dat het op het mediapark in hilversum is

15 likes

Ja ik denk dat dat berer te beveiligen is dan een druk plein in Amsterdam. Maar inderdaad spannend denk ik.

2 likes

Ze hebben het zelfs in de uitzending benoemd, dat het daar was. Ik denk dat het niet live is, omdat dat er normaal bij staat.

7 likes

Is het geld op ofzo? Eerst die vreselijke merch lijn en nu dit

2 likes

Als ze echt ballen had dan was ze een samenwerking aangegaan met een zuivelfabrikant om de bekendheid van haar man verder uit te melken. Rachel Hazes Karnemelk zuurder dan menig kantoortrut.

8 likes

Ik wil Fabrizio.

Maar zonder dat programma, gewoon zo

14 likes

Echt vreselijk dat dit mens nog zoveel aandacht krijgt

1 like

70 likes

Mijn hemel dit is toch ultiem goals

4 likes

:heart_eyes:

2 likes

Niet te doen

1 like

Hahaa er wordt gezegd dat de Jonge coke op zijn neus had, iemand gaat zelfs zo ver om een filmpje te maken op fotoshop en het bewerken van die foto mbt licht om te bewijzen dat het geen lichtinval kan zijn.

9 likes

Ik zou het wel begrijpen als hij af en toe ff een nakkie zou nemen. Hoe hou je elke dag met wappies dealen anders vol!?

38 likes

Er gaat ook een video rond op feestboek waarbij een “brokje coke” uit zijn neus vliegt

1 like

Ik geloof meteen dat Baudet snuift op het Binnenhof maar Hugo de Jonge echt niet hoor

13 likes

HAAANSSSS

24 likes