FF Boulevard #6

Nou wat je zegt: het is blijkbaar tot nu nooit publiekelijke info geweest, maar nu hij neergeschoten is ineens wel?
En als zij erkenning wil (wat er wat mij betreft echt 0.0% toe doet in deze situatie maar soit) waarom treedt zij niet naar buiten maar doet Olcay dat?
Slaat toch helemaal nergens op.

12 likes

Ik vind het echt zo bizar dat ze de behoefte voelen dit publiekelijk uit te moeten spreken op dit moment. Die man ligt ernstig gewond in het ziekenhuis en zijn herstel is wat telt. Naar buiten brengen dat zn vermeende vriendin ook medeleven nodig heeft draagt daar imo echt helemaal niks aan bij.

37 likes

Ik vraag me ook af wat die vermeende vriendin hier van vindt. Lijkt mij dat die ook niet staat te springen om dit soort aandacht :thinking:

1 like

Nee en dat zowel zij als Ruud het bericht plaatsten, en dan ook echt; afzender beide namen
Hele vage actie al met al

2 likes

Beetje op hetzelfde niveau als dat filmpje van Glennis Grace

1 like

Wat heeft zij geplaatst?

Filmpje was geloof ik om uitleg te geven waarom ze een optreden heeft afgezegd dat de dag na de aanslag zou zijn. Ging er over dat ze die knop niet kon omzetten en dat ze te emotioneel was. Maar doordat ze 22 keer ik zegt in een filmpje van 3 minuut 18 komt het niet zo lekker over. Jan Dijkgraaf: 'Glennis Grace is nog narcistischer dan Gordon'

3 likes

Oh wat erg dat filmpje. Prima dat je zo van slag bent dat je t af zegt, geen idee hoe close ze waren. Maar doe gewoon een bericht dat t afgelast is wegens persoonlijke omstandigheden of fake ff dat je een griepje hebt. Maar zo’n filmpje met honderd keer t woord ik, soms ook heel nadrukkelijk uitgesproken, is niet echt de manier.

Vind dat sowieso heel vervelend dat bn’ers zo nadrukkelijk moeten laten weten hoe erg ze t vinden. Juist omdat t dan vaak lijkt de draaien om hoe zielig zij zijn.

3 likes

what the fuck

3 likes

De tering, dit is toch niet oké? Waar gaat t heen met dit land (of eerder deze wereld?!)

3 likes

Jee, wat een pijnlijk iets. Heeft ze geen management? Begrijpelijk maar ook onbegrijpelijk dat het voor haar een reden is om haar verplichtingen niet na te komen, zeker omdat het lijkt alsof ze hem niet direct kent? Of staat de info daar onjuist?

1 like

Heb net even wat reacties gelezen maar ze beaamt zelf dat ze hem niet kent. Alleen wél vaak gezien heeft.

Apart besluit dan. Kan dat het haar echt geraakt heeft hoor, maar dan had ik zelf inderdaad iets geluld over ziek zijn en dan de tijd voor jezelf nemen.

1 like

Oke wtf, Glennis stond nog in mn gezocht rijtje op insta en dacht laat ik eens kijken. Deelt ze in dr stories allemaal accounts die blijkbaar niet nette dingen naar dr sturen. Ik snap dat kutopmerkingen echt te ver kunnen gaan maar blok die mensen en klaar. Ze roept mensen ook echt op om die accounts “liefde” te sturen. Wat bezield haar.

8 likes

Dit gaat nog wat worden tijdens the voice. Kijk, het is niet ok dat ze een doodsverwensing krijgt maar ze weet ook door die accounts te exposen dat die mensen ook allemaal dood en verderf over zich heen krijgen.

Maar is dat dan de schuld van Glennis of van de mensen die Glennis blijkbaar nare berichten sturen…

Ik heb ook even gekeken en je weet als kijker niet helemaal waar het over gaat omdat ze niet de berichten deelt die ze krijgt maar alleen de accounts, dus dat vind ik wel een beetje apart. Maar ik denk wel dat we het kunnen geloven als zij zegt dat ze shit over zich heen krijgt van deze mensen. Of dit dan de juiste manier is… weet ik niet :sweat_smile:

8 likes

Ja wat die mensen doen is absoluut niet goed. Maar vind nu dat ze oproept om hetzelfde bij die mensen te doen. En geen idee hoe haar volgers zijn, maar stel 100 mensen doen t, dan ben je zelf toch net zo erg? Of telt t dan niet want zij waren begonnen?

Ik vind t gewoon vreemd, blok die mensen, maak een melding bij insta/de politie(als t echt doodsbedreigingen zijn) en sta er boven.

Aan de andere kant, ze zal genoeg opmerkingen krijgen, dus hoe ver zijn deze mensen gegaan.
Vind t een beetje dubbel. Maar ook krom. Want jij wordt gepest, dus ga je vragen of andere mensen hun willen pesten, dat vind ik gewoon krom.

3 likes

Vraagt ze letterlijk (of iets in die richting) hierom?

Ik vind het namelijk wel een keer goed dat al die anonieme, racistische, seksistische en homofobe trolletjes op het internet zich eens gaan beseffen dat je niet alles maar de wereld in kan slingeren of iemand voor van alles en nog wat uit kan maken.

30 likes

Ja helemaal eens met dat laatste. Laat maar zien wat er gebeurt als je dit soort dingen stuurt. Ook al is het maar via Instagram.

3 likes

Ja er zit misschien wel een verschil tussen alleen die mensen exposen of daarnaast ook oproepen om die mensen berichten te gaan sturen. Uiteindelijk komt het misschien gedeeltelijk op hetzelfde neer, die mensen zullen dan sowieso wel berichten krijgen van Glennis-fans. Alleen het verschil is dan dat je er geen oproep voor gedaan hebt.

1 like