FF Boulevard #6

Nee dat was zijn vorige vriendin, Leonie Kragt. Zij zijn niet meer samen. Ik vind dit echt een raar bericht van die twee, zelfs nogal ongepast. Daar heeft toch niemand iets mee te maken?

7 likes

Hoe langer ik erover nadenk, hoe stommer ik dat bericht vind. Die partner zit daar toch niet om media-aandacht te vergaren? De mensen die weten wie zij is, denken toch ook aan haar? Er komt terecht geen journalist ofzo dichtbij, op de boulevard redactie na. Het gaat niemand wat aan. Maar als het zo aan haar hart gaat dat elke dierbare benoemd wordt, had Boulevard het zelf kunnen doen.

Ik moet stiekem ook harder lachen dan okĂ© is om de zin “waarom zij daar zo mee zitten, is onduidelijk” :joy: Same, MC, same :sweat_smile:

Zo onnodig en dramatisch om de boel opeens om jezelf te laten draaien.

15 likes

Boulevard gaat vanavond niet door vanwege ernstige dreiging?

2 likes

Dit is echt verschrikkelijk en gaat echt véél ge ver

1 like

Vind je?

3 likes

Ik neem aan de bedreiging. Niet dat de uitzending niet doorgaat:P

1 like

Oei, hopelijk is dit geen paniek en/of wraakreactie van de hoek die Peter R de Vries had willen vermoorden

1 like

Hahah nee ik bedoelde

16 likes

Ok raar. Je mag toch gewoon zeggen dat je het verschrikkelijk vind ookal is dat ‘logisch’.

11 likes

Misschien vinden ze Boulevard gewoon een kutprogramma.

14 likes

https://www.youtube.com/watch?v=2VkOKsDmkRA de enige leuke aflevering in mijn mening

2 likes

De dag die je wist dat zou komen

Ik dacht dat John vd Heuvel niks met Taghi te maken had. Maar er is dus een hele docu serie erover. Misschien onder een steen geleefd maar normaal vind ik dat allemaal niet zo interessant. Ben nu wel benieuwd hoe t nou allemaal in elkaar zit dus ga de serie wel kijken. Maar zou John zich nu ook niet bedreigt voelen, werd daarom rtl boulevard afgelast, omdat hij er zou zijn? Want anders zou ik t niet logisch vinden om te dreigen bij boulevard. Want wat boeit t als t over roddels gaat en geen misdaadjournalist aanwezig is. Vind t echt heel gek allemaal.

2 likes

John heeft - volgens mij - al langere tijd beveiliging als hij de deur uitgaat, oa vanwege Taghi.

1 like

John van den Heuvel wordt al jaren beveiligd vanwege verschillende bedreigingen!

2 likes

Het is echt totaal niet gek.
Ten eerste zit John inderdaad tot z’n ellebogen in die zaak en ze hebben zelfs eens bij hem ingebroken om alle documentatie over zijn onderzoek te jatten. Hij heeft hele kranten volgeschreven over De Mocro maffia.

Ook denk ik dat het ze bij die bende helemaal niet bevalt hoe er in de afgelopen week bij boulevard over ze is gepraat.
Alles, los van geld, draait bij die gasten om eergevoel. Praat je slecht over ze, dan ga je er gewoon aan.

Zou inderdaad die docu reeks kijken ( je moet er ff de tijd voor nemen, want het zijn een berg afleveringen)

4 likes

Ah ja, dat klinkt wel logisch. Vind t wel knap dat zowel John als Peter echt t gevoel hebben dat het sowieso naar buiten gebracht moet worden ondanks de risico die t voor hun heeft.

1 like

Fawry vertelt in z’n stories dat hij contact heeft gehad met Olcay. En dat Olcay vertelde dat Peter is gescheiden en geen open relatie heeft maar 6 jaar een vriendin en dat ze het daarom voor haar op wilde nemen.

1 like

Ja ik zag het!
Dat plaatst haar berichtje iets in perspectief denk ik.

Maar moet zeggen dat ik nog geen enkel bericht afgelopen week zag voorbijkomen waarin zij als “minnares” werd omschreven? (Was volgens Fawry/olcay meermaals het geval
 waar dan)

En dan nog, is het niet iets waar Peter of zijn ex vrouw (missh bewust?) ook aan hebben bijgedragen, door niet publiekelijk zijn scheiding bekend te maken
 bedoel van: dat is toch niet zo gek dat het publiek dan denkt dat zij een vriendin vanuit de open relatie is. En prima ook. Nog los dat het ook absoluut niets moet uitmaken en zij natuurlijk ergens graag erkenning wil, kennelijk (denk niet dat olcay compleet op eigen titel acteert. Zou diegene zelf dan iets gezegd hebben? Wat begrijpelijk is)
Okay deze reactie zit vol aannames haha disclaimer