FF Boulevard #6

Alles voor de clicks.

1 like

Ja en vervolgens moeten we allemaal haar nieuwe serie bekijken zeker

10 likes

Ik hoop dat ze tijdens deze tijdelijke breakup beseft dat ze zich prima redt zonder die kneus en hem niet weer terug neemt.

9 likes

Vind dat filmpje dat ze hadden opgenomen op insta stories echt nog raarder nu dit soort dingen dus uitkomen.

5 likes

Good for her dat ze bij hem weg gaat, of het nou tijdelijk is of niet. Misschien heeft het haar geholpen dat het zo naar buiten kwam van Ibiza? Dan hoef je niet meer te liegen, ofzo?

2 likes

Nu al benieuwd naar seizoen 2!!!

Echt zo triest dat je dit als publiciteit voor je domme real life serie gaat gebruiken. Zeker wanneer er gewoon een kind bij betrokken is.

7 likes

Wanneer is de eerste aflevering van the vaes lane?

Ik vind dit zoā€™n lelijke foto. Oke heeft totaal niks met de inhoud te maken, maar ik heb me echt vanaf het begin dat de fotoā€™s uit deze shoot opdoken me eraan geĆ«rgerd.

5 likes

Hun leven boeit me eigenlijk vrij weinig maar het schuurt dat het Ć©Ć©n grote poppenkast lijkt te worden.

Ook opvallend: wat is die pony in die video? Is dat zoā€™n neppe net als van Anna? Wat klopt er niet aan dat kapsel?

1 like

Zag 15 Juli in de beschrijving staan

1 like

Waarom gaat het poppenkast worden volgens jou? Waarover?

1 like

ja ze doet me hier echt denken aan zwarte magic

1 like

Nou lijkt mij ook wel een poppenkastā€¦ eerst dat statement op instagram dat er niets aan de hand is, dan ineens deze promo voor haar serie waarin ze blijkbaar zegt dat ze (tijdelijk) uit elkaar zijn??

Hm. Kan ook goed zijn dat ze het eerst voor zichzelf ontkende of bezweek onder de druk van hem. Vind het alleen maar goed te zien dat ze voor zichzelf kiest nu en hoop dat ze sterk genoeg blijf dat vol te houden.

7 likes

Dat incident op Ibiza was vreselijk, daar twijfelt niemand aan maar verder:

image

Omdat aandacht is: :money_mouth_face:

2 likes

Ik vraag me af of de reacties ook zo waren geweest als het om een andere vrouw was gegaan of was het dan ineens knap of sterk geweest dat ze open over dit onderwerp zou zijn?

Jamie kan echt helemaal niks goed doen bij de meeste mensen. Eerst moest ze bij hem weg. Dan is ze bij hem weg, tijdelijk of niet, en is het weer niet goed en vraagt ze alleen maar om aandacht en is ze uit op geld.

74 likes

Zo, inderdaad.

1 like

Ergens denk ik ook van ok, wellicht dat ze dit doet om te cashenā€¦ maar wat als ze hiermee wel veel mensen kan helpen die ook in zoā€™n abusieve relatie zitten? Ook al is het lastig te identificeren met iemand die een totaal ander leven heeft kan het je wel laten zien dat het in ieder geval nooit te laat is om uit zoā€™n relatie te stappen?

Ja eens @Duchess ik vond dit plaatje bijv in deze context ook echt ongepast eigenlijk

7 likes