FF Boulevard #6

Ik weet niet of het per se alleen om haar gaat, ik ken haar verder niet. Maar de reacties sowieso op slachtoffers van huiselijk geweld, en vooral bekende mensen zijn niet mals. Ze doen het sowieso nooit goed. “ze zullen toch blijven voor het geld” of “ze zijn nu zoveel in de media en de breakup in de media want het gaat om geld”. En dat vind ik zo walgelijk want mensen hebben echt geen idee hoe het is om zoiets mee te maken. Dat gun je ook niemand, maar hou dan gewoon je bek vind ik als je niks beters te zeggen hebt.

16 likes

Ik kom er net pas achter dat Macron (Frankrijk) en zijn vrouw elkaar ontmoet hebben toen hij 15 was en zij een 40-jarige docent op zijn school. Hij zat in de klas bij haar dochter. Stacie’s mom much (maar vooral: big fat no)

Post het even hier, weet niet waar anders

Dit is trouwens hetzelfde leeftijdsverschil als tussen Trump en Melania. Maar bij Macron speelt dus in elk geval ook die achtergrond mee van jochie versus docent

9 likes

Of ze staat gewoon onder contract bij Discovery en moet ze het daarom wel over het incident hebben ondanks dat ze daar geen zin in heeft en het zelf ook even niet weet.

4 likes

Dat Kriss Kross amsterdam zich hiervoor leent hee

4 likes

Heb de neefjes van Henny Huisman dan zo hoog zitten?

11 likes

Lol ja echt kneuzen 1eklas

4 likes

Ja maar echt! Ik vind vooral die Yuki echt vreselijk. Vooral in die video’s van NSMBL toen :face_vomiting:

10 likes

Ik volgde die juice channel maar ik merkte dat ik niets heb aan 99% van de :beverage_box: want ik ken de mensen waar het over gaat helemaal niet? Wie zijn die mensen? :joy: Dan wil X een afspraak voor een babyshower filmpje niet nakomen, dan gaan ABCD & E vreemd. Q gaat vreemd terwijl hij samen is met R. R is zwanger en Q vertelt S dat hij R gaat verlaten zodra die wat geld heeft???

Oké dan. Denk dat ik het maar bij het boulevard-topic hou.

59 likes

Merendeel gaat over ex on the beach/Temptation island/love island dus als je dat niet kijkt snap ik wel dat je niet weet waar het over gaat hahaha
En af en toe wat C- influencers of rappers ofzo

4 likes

Haha ja dit herken ik wel. Ik weet ook van veel mensen niet wie ze zijn. Inmiddels weet ik wel waarvan ze zijn, want bij juicechannel komt zoveel info langs over sommige mensen, dan ‘ken’ je ze toch zonder ook maar 1x te hebben gekeken naar de show waaruit ze zijn.

Het zijn vaak wel bizarre verhalen vind ik, dus ik blijf volgen :hugs:

4 likes

Ik weet van de helft ook niet wie het zijn maar voor de andere helft wil ik graag blijven!!

1 like

Bill Cosby weer op vrije voeten na 'oneerlijk proces' | RTL Boulevard Oneerlijk proces betekent niet dat hij onschuldig is toch?

3 likes

Nee hij is vrij op basis van vormfouten

1 like

Weten jullie al dat André Hazes vandaag jarig zou zijn geweest?
Nou meiden, gefeliciteerd allemaal met André :two_hearts::balloon:

(Ik walg er echt van dat André jr en Raggel nog zo teren op zijn hoogtijdagen, en na die docu walg ik ook een beetje van Senior zelf)

25 likes

Misschien een rare vraag maar waarom is André Hazes voor veel mensen zo een held?
Ik weet echt bijna niks over die man, behalve dat hij een drankprobleem had (?) en met Raggel was getrouwd.
Ja en dat hij wel een aantal hits had natuurlijk.

27 likes

Ik vraag het mij ook af…
misschien dat dat ‘de echte ras-jordanees’ zich in hem herkende ofzo maar verder kan ik geen reden voor zijn verheerlijking bedenken.
Wel echt heerlijk dat jij ook ‘Raggel’ schrijft

2 likes

Nouja, zijn muziek is natuurlijk ook wel lekker om op mee te lallen als je zelf wat dieper in het glaasje hebt gekeken.

5 likes

Een beetje als die oude scharrel die je weer probeert te bellen je gedronken hebt. Opzich leuk maar als je nuchter was had je het nooit gedaan :sweat_smile:

19 likes

Ik heb het gevoel dat hij nog wel erg voortleeft onder de “volksmensen” ofzo (en in de kroeg na half 6) De amsterdammers, de volksbuurten. En dat Andre en Rachel het vooral proberen uit te melken en zijn muziek weer wat meer onder de mensen willen brengen

Edit: dont get me wrong ik vind een foute hazes plaat soms ook leuk hoor. Maar vind dit gewoon zo overdreven commercieel en uitgemolken overkomen

3 likes

Ik ging opzoeken waar Andre Hazes aan is overleden en


:grimacing:

78 likes